26 Mart 2009 Perşembe

Asker Bılogu

#Bak bi bu bılog yarın saat 16:00'da bi 10dk yoku!

Türkiye - İspanya reklamını gören kaleye mum diksink! Mahallenin veleddalinleri Türk futbolcuların isimleriyle maç etmektedirler. Hepsi kıvrışık saç, eli yüzü pislenmiş, maçkolik Afrikalı. Böyle mahalle ortası bi yer toz toprak, aşina olduğumuz iki taş kale yani o:) Ayakta yok üstte yok ama tepiş, koşu sınırsız:)) eğleniyorlar & kendilerine bizim futbolcuların isimleriyle hitap edilmedikçe muhatap almıyorlar kimseyi. Misal bi tanesini babası çağırıyo "Adria" gibi bi ismi var veleddalin kendinden geçmiş topa koşarken babası anlıyor ki cevap alamicak "Arda" diye sesleniyo & çocuk bakıyo:)) Maçtan çıkarken kenardaki arkadaşına oyuncu değişikliği gibi el uzatırken "Semih" diyo.. Hayran kaldım. Tek bi tarafı beni düşündürdü; şimdi bu reklamırlar bu oyunculara para veriyor mu vermiyor mu? Çünkü sebile bayılır bizim millet. He diyeceksiniz ki sana ne yok bana ne de, zaten yeterince renkleri yüzünden sömürülmüş & sürünmüş bu insanların bari çocuklarına yapılmasın di mi aynı eziyetler. Madem bi iş yapılıyor hakkıyla yapılmalı. Tabi bu reklam sayensinde para kazanmış da olabilirler bu nedenle tam ver veriştir yapamamıyorum ama merak da ediyorum.

Ya ben aklımı oynatıcam bu yaşımdan sonra Hello Kitty yüzünden ya Hello Kitty'e bi zeval gelicek. Bu kadar mı güzel çantalar, abık sabıklıklar olur yoldan çıkartıcı. Ben çocukken bunun bi mektup kağıtları , silgisi, kalemi, ödev defteri, ödev defteri portföyü varıdı da bu kadarı yokudu:))) Oysho'dan pijama aldım Hello Kitty'li evet var mı mahsuru:))

Ben düşündüm taşındım bu vize mize işlerinden iyi kötü anlıyorum. Dün Birigit msnden saldıray yaptı "Bana vize dilekçesi yazar mısın kankam elin oliyim ayağın oliyim" diye. Birigit bildiğin "cilve" makinası. Kızın içine mevsim kuşları, bahar yaprakları kaçmış sanırsın. İki kadehi de devirince bütün Sulukule kaçıyor içine:)) Darbuka solo ypıyor falan ama seviyorum ben onu.. He bi de Sulukule demişken geçen gün Sulukule'yi yıkıyolardı:)) tvde bi kadın "Abe doma büyüme Sulukuleliyim ben. Bizi başka yerlere taşıdılar yapamadık bz orlarda" diye hönkürüyodu:))) Diyorum ki bu yansanayi olarak vize doldurulur işi mi yapsam:)) Mahkemelerin önünde "arzuhalci" yok mu?! Bu da böyle mi yazılıyo bilmiyorum. Olmaz mı bu da bi sektör olarak sayemde istihdam edilemez mi:)))

Offffffffff neyse çoğu gitti azı kaldı. Bu sayfalarda inşallah Dr. Erol'la şurlara gittik caniiim şunları yidik diye anlatıcam kafanız bu kadar olmicak:)))


Bu bılog şimdi asker:))

10 yorum:

tubik dedi ki...

Yawf ben hala izleyemedim iyi mi o reklamı?

SEDEN dedi ki...

eksik kalmışın hemen bul izle!

suppurduppur olmuş valla:))

zeya dedi ki...

ben o reklamı 3 kerede anladım var bir algı bozukluğu...

Sen yan işi yap ben buradan müşteri gönderirim işim azalır hem hehehe çıkın buradan 3 bina ilerde hello kity karşılığı bu belgeleri dolduran Sed var derim nasıl??

Öpüyorummm

SEDEN dedi ki...

zeyaaa,

woooow çok iyi pazarlık:) Hello Kitty sen bizim herşeyimizisin:)

Hahahahah okurken öyle gözler kamaşıyo:))

Heran dedi ki...

Bütün papilerin altlarıda tertemiz sanki 1kere giyilip bidaha sıra gelmemiş gibi:))

SEDEN dedi ki...

Heran,

o giyilmemekten değil:)) her giyildiğinde çamaşır gibi yıkanıp, içine kalıplar sokulup, özel kağıtlara nemini alsın diye sarılıp, kutularında muhafaza edildiklerinden.

bi de ben yanımda hep 2 çift ayakkap taşırım. bilenler deli olduğumu sanıyor:))

gnhnm dedi ki...

Bloggercılara tam destek.
Felsemfem izleyeni izlemek ;D
Reklam cidden süper. İzlemeyenlere gitsin bu link: http://www.haberolog.com/2009/03/25/a-millilerin-son-reklam-filmi-video-izle/

SEDEN dedi ki...

Gn,

Hahaha iyiymiş:))

Link için ayrıca teşekkürler.

Tanya's dedi ki...

Hello Kitty alıcam sana..deli kız.

Doktor Erol gelsin..bahar gelsin..

SEDEN dedi ki...

Tati,

Hello kitty hooorrrraaaaayyyy:)))

Dr. rol gelmezse benim halimi bi hayal et:S:S:S:S

korktun di mi bendeeee!!!