24 Şubat 2009 Salı

Yarın Burdan!

Biraz kızdım aslında No:39 papuçlarımın fiyonkları gözümün içine baka baka kendini yere bırakırken.. Sonra kaptığım gibi "Topuğu çıkmadı ya bunun bir fiyonk ne ki!" diye kendimi teselli ederek koştum ayakkapları ellerimle teslim ettim tükana. Tü-kanana hakkikaten!

Moda eleştirmeni değilim hatta hiçbir konuda eleştirmen değilim amaaaaaa amaaaaa TÜKETİCİYİM! bu gayet yeterli bir sebep eleştirmek için.

Şimdi ben ayaklarım popoma vura vura gidiyorum az buz değil yani aldığım ürüne göre çok bile denecek miktar da parayı bırakıp sadece tasarımı güzel olan bir papuççi alıyorum.

Papuççi zaten topuklu, zaten tasarım falan doğal olarak kullanımı kısıtlı. Derken birgün saydığım kaymeleri daha çıkartamadan patlasam 3 kez giydim ayakkapı fiyonk elimde!

Haydaaaa Atilla Maydaaaa demek hakkım be!

Dün papuççileri verdim hesapta yapışacak bir adent fiyonk var. Bu akşam normıl şartlarda şurada kutusunda durması gereken papuççiler yetişmemiş, olmamış! Güm pat çat sesleri geliyor içimden. Adam dedi ki şu iki kı.ım fiyonk için "Aramadan gelmeyin":O

Efendim anlamadım! Ayol elindeki bir fiyonk baliyi sürüp yapıştırıcan onu da ben yaptıktan sonra nerde kaldı bu işin esnaflığı tezgahtarlığı kiiiii bence Cadde No:39 gözümdeki bütün havasını sarsmıştır bu haraketle.

Şu kriz zamanı ben kalkıp senin tükanına geliyorum ki fiyonkları düşmemiş olsa göz diktiğim bin adet ayakkap var. Sen bana şu nezaketi bile gösteremiyorsun "Biz hazır olunca sizi arayalım"!

Çok mu zor!

Yarın akşam alamazsam ayakkabıları olacaklardan sorumlu değilim gerçekten!

Ayrıca zahmet edin lütfen web sayfanızdaki fiyatları da güncelleyin ayıp oluyor bi miktar.

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ay korkuyorum senden bu akşam.

SEDEN dedi ki...

Akşam cadısı benim garanti ederim

Büyüklerimin elleirndne küçüklerimin gözlerinden öpem:)