2 Şubat 2009 Pazartesi

Sokak Arası Mafyası 5 is 5

Tadında bıloga hojgeldin.. Otur da şöyle falına bakayim!

Cuma bıloger poartici ahali resimlerini sonunda göreceğiz foto arası bılog oluyo gıcık oluyorum sonra!

Cumaleyin kendimi cadde de azdan bi süzdüm.. Mac'in merakla takip ettiğim yeni sezon reklam afişleri arzı endama geçmiş bayıldım! Sende bayıl istedim:))


Oldum olası severim reklamları, jingle demek zorunda kalıyorum ama "reklam müziklerini" ezberlerim nasıl olduğunu anlamadan.. Çocukluktan kalma bişi ne de olsa 80 generation.. Bize hep tüketim kuşağı dediler, kayıp kuşak dediler, apolitik dediler... Yerdiler, yadırgadılar:):)

Çocukluktan kalma başka bişi daha vardı bu haftasonu.. Dolap fareliği yapıyordum bulduğum bi servis tabağı beni benden aldı & anneannemin & annemin pudra şekerli çileklerinden yola çıkıp kendimi şımarttım. İştahla yedim çilekleri, sanki çileği bile elleriyle yapıyorlarmış gibi gelirdi.. Size de bi kuple:P ayırdım tabiiii!









I hate IKEA! Çok ciddiyim!

Fikirlerini sevebilirim, birçok şeyi beyenebilirim ama yine de kabul edemiyorum. Biz okula George Hoog'suz gitmezdik, Timberland'ı olmayana pas vermezdik, Barbour'un iğrenç yeşil montları sayemizde Türkiye'de satış rekoru kırdı, HArley Davidson botu ayağına takan caddenin yolunu tutardı, Lacoste çantalar, Burlington çoraplar, yazlık renkli Lumberjackler, polo yaka renkli üstler bizde patladı.. Çocuktuk yaptık! Çocuktuk ama! Büyüyünce "Hatice Davidson" demeye başladık. Şimdi evini bir örnek IKEA döşeyenlere hayretle bakıyorum. Ne kalıpçı milletiz! Fikri değerlendireyim yok olduğu gibi satın al koy. Nasıl bir IKEA açlığıdır... Çek çek, pas pas bi de 1 adet etejer aldık onları da nerelere gizlesek bilemedik! Yaratıcı ol emi heh msg bu YARATICI!

Bugün berbat günlerimden biri sıkılıyorum, ezilyorum büzülüyorum, doğruluyorum, böğrülüyorum.. Fakat hayat devam ediyor üstelik burada sıradan bir kış günü geçirirken Britanya'da, Paris'te hayat kardan durmuşken herşey tam gaz devam ediyor!

Bu sabah itibariyle iptal edilen İstanbul London, London İstanbul & İstanbul Pağiiiiii, Pağiiii İstanbul uçuşlarına istinaden postluyorum!









Ne çektim bu sene kardan offff evladıııaaam!

Kara bahtım kör talihimden Doktor Erol'u da karlı mekanlara gönderdik.. Öteki kara bahtım kör talihimden askerlik tilifonu bozuldu haşırla huşur arası Doktor Erol'un sözcüklerini seçmeye çalışıyorum!

Bu kar buraya da gelir kesin başka bir kara bahtım kör talihim varsaaaaa, o da şantiyemizi ısıtan kombinin söküldüğü güne denk gelir!

Söylentilere bakılırsa karda ben yine görevimin başında olacağım:)))

Artık meteor bılogla devam ederim konuya..

***************************************************************************************

Şantiyeden aldım komputeri
Ofiste tuttum !

Olmadı di mi olmadı evet:)

Demem o ki komputerle aramız açıldı açılalı kendisini yanımda taşımaya karar verdim. Böylece supersonic kriptonic fotolardan mahrum kalıp foto arası bıloglardan gayri kalmayacağim!

İşte bıloger beni gır herşeyi gır poartiden seçmeler..

Balkonda "Sigara çek biiiiiiiiiiiiiiiiiiiir"den bi kuple!

Hocam "Şuh"tan sınıfı geçtiniz kendinizi "Karizma bende, Çap bende"ye verdiniz:)

PS: Hocam bi tarkat değildir tikkat.


Efendim gecenin & Defdef'in mimarı Tubtub & Polat Alemdar!

Aslında avkatlar.. mimar değil.. e bravo!


Hubılla babıl'ın evlilik dönümüydü:)

Korkmayınız Cenk Tubik'i boğulmaktan kurtardı eee ev sahibi olarak Tubtub'da onlara çeyrak altın taktı:O




Kenan Doğulu'nun nadide bi eserinde geçen şu sözlerle ortamı açıklamak isterim "Başrollerde seeeen!" Tanya'dan söz ediyorum bravo evladıam!


Lunaparkın en orotik kısmı denizkızıdır ya hee bildin mi! Bıloger Poartinin en orotik kısmı da makaroni bacaktır. Çoraplara bak ya hatunun içine Mullen Rouge kaçmış!



Bu geceye peydah bi de Esra var anacığııııım! Şu bağbetlerin sahibi ded ki "C37'den su getireyim mi?"... Wuuuuuuuu dedik gözlerimiz açıldı "Getirmeeeeeeeeeğğ" dedik. C37 ne ola ki! C7 miydi yoksa!

İçerden Didem'in Jingle Bells kıvamı müzikleri geliyo 2010' a geldik sanıyorum..

Bılog sen benim yerime teşekkür et herkese benim işim çıktı!

9 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aaa ayaklar süper çıkmış..karizmatik sevgili de öyle heyn...

Noldu Londra? yeni patron bakayım mı ben?

Didem bu aralar ne isterse dinleyebilir..hakkıdır cocuuun.

Tanya's dedi ki...

Ay Çileklerden bize neden gelmedi?

SEDEN dedi ki...

Bu patron londra'da karda kaldı yeni patron bulup koyun yerine!

:)

çilekleri yedim:)

Didem jazzı kessin ya off çok elit..

defneyleyasamak dedi ki...

sevgilime kim polat alemdar diyo yahuuuu :))))

ßallondon dedi ki...

en güzel patik benim olmuş evet evet evet.Bir de C4 dielim biz ona,ama siz susayın , ben yine C37 bulup yine getiririm çölde :)

SEDEN dedi ki...

ya hanumefenduuuuu sevfkiliniz esmeralda sarışın alma ve ağır bi ağabey olduğu içün öyle dedik yauuu:)))

SEDEN dedi ki...

C4 citroen:):):)

patik:)

tubik dedi ki...

ya ben bu yazıya yorum yazmıştım nereye gitti :( böhühühü.. pek sevgili bilgisayarın yollayamadan bağlantısı koptu kesin..

ya tiremisu ya çilek bundan sonra hep isterim..

SEDEN dedi ki...

Tubik yorum teknik arızaya uğradı sanırsam!

anam çilenk yaparım ben sana:)