4 Şubat 2009 Çarşamba

Oh La la!


Çok fırağnsız kalktım bu sabah! Ortaokula giderken Fırağnsız Öpücüğü diye bi dizi izlerdik, Jujü, Etiyen, Fıransua o zamanlardan fırağnsızlaştırıldık biz şimdi hakim olamıyorum şaşkınlıklarıma:))

Birgün önce "Zabahınan zaat 8 burayum" diyen fakat bu sabah 7.30'da zili çalan usta için Oh La lA!

27 Şubat'ta mahallenin sinemasında, hemde korsanından önce:O, "Gölgesizler" Oh La lA!

Yuh be bu yaşta da soyunulur mu? dedirten.Zaten oldu olası hiç giyinmeyen & 16 Şuba'ta çıkaracağı yeni albümü "Years of Refusal" & ilk singılı "Ay em tıroving may arms erond PAris" için soyunan Morrissey (eski The Smiths üyesi çaktın köfteyi?)Oh La lA!

Sabah sabah lö möskö lö bılö ayakkapnar! Oh La lA La lA La lA!

Akşam 20:00'ı görmeden ofisini bırakmayan bana da bi Oh La lA!

Gazetelerin 48 saatlik magazin turları Oh La lA!

Yaklaşan sevgililer günü & her zıkkımın kenarına yapıştırılan ilgili tüketim reklamları Oh La lA!

Eeeeee bılog sende hak ettin şanlı bir Oh La la!

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Oh lala...gece öalışmalarını takdir ilen izledim karadutumda.

Morriseyi sevmem ben..soyunuk katlanamam heralde..mıymıymıy diye.

zeya dedi ki...

seden sen tam nostalji oldun eski şarkılar eski diziler. Her sabah zaman makinesi gibi uyanmaca :):):)
oh la laaa

SEDEN dedi ki...

nari nori nari nori:)

çok çalışıyorum nari nori nari nori:))

çıplak çirkin memeli & göbenkli zaten..

SEDEN dedi ki...

içime 90lık nene kaçtı:)))

yıl 1845 biz o zaman şatonun bahçesinde kiraz topluyoruz, babam pazar günleri atlı grubuyla ava gidiyor:P

bi sabah da böyle falan uyanıcam herhal:) içimdeki reenkarnasyon ortaya çıkıp:O