11 Şubat 2009 Çarşamba

Nermin'le Hüsam!

Şöyle yazmışlar vitrine "Aşka Geldik"!

Olm benim bildiğim Sefkililer Günü Amerikalı. Biz neden dilimiz nidalarıyla havaya girdik anlamadım. Vitrindeki on bin adet Hello Kitty'i satın almak istesem deeeee Sefkililer Günü benim için sadece en uzun öpüşen çiftin seçileceği günden öte geçemedi.

Her sene yapılır ya yarışma! Merak ederim bakalım bu yıl en uzun öpüşen çift hangi ülkeden, nası tipler, ne kadar öpüşecekler? Öpüşmenin yakıştığı insan var yakışmadığı insan var. Böyle iki hıyar çıkınca en uzun öpüşen öpüşmek anlamını kaybediyo! Bazen de komşunun evkızı kılıklı kızıyla, apartman çocuğu kılıklı adam! Diyorum ki bunların öpüşmekten anladığı yok. Resmen uzun öpüşmek üzerine ineklemişler yoksa nerde bu tipte o beceri!

Bence Sevgililer Günü, erkeğin en fena sağıldığı gün. Esas kutlanması gereken günü aklında tutamayan adam milletinden en iyi faydalanılan gün. Pırlantalar, güller, çikolatalar, çilekli showlar, şampanya, oteldi, uçaktı, seyahatti derkeeeen adam donu bırakmış!

Daha mı iyi sevişiliyo vaziyet bu olunca acaba? Bir film izlemiştim, konu seviş meviş olunca Avrupa filmi tabi kiii.. Genelevlerin olduğu bir sokakta büyüyen bi kızın hikayesi.. Fahişeler böyle orotik gecelikler, topuklu ayakkaplar, makyaj, saç baş genelevin kapısında duruyolar kız da onlara bakıp iç geçiriyo hep güzeller diye.. Artık çocukluk bitiyo, memeler pırtlıyo, vucut değişiyo derken ordan gözüne kestirdiği yaşı geçkin bir fahişeye orada çalışmak istediğini söylüyo.. Fahişe kadın sebebini soruyo kızın cevap "Her zaman o kadar güzelsiniz ki bütün erkekler size aşık oluyo" gibisinden bişi, kadın kızı güzel giydiriyo ve diyo ki "Aşk, arzulanmak pahalı & lüks şeylerdir. Erkekler seni hep böyleyken arzular & bu kılıkta gezince de seni hep sekse hazır sürekli seks yapmak istiyo sanarlar. Onları elde edebilmek için pahalı & ulaşılmaz görünmelisin"... Kadın diyo ki boya bunların gözünü ki alalım ceplerinden paraları!

Peki "sevgili" sıfatı kazanmış zavallı adam ne yapsın! Yaranıcam diye, vır vır azar işitmiyim diye, "Aaaaaaaa Hüsam ama Nermin'in sevgilisi bak ona ne almmıoooaaaaaşşşşş". Ya Hüsam ne yapsın dontaıyo kadını! Daha mı kadın olunuyo o zaman.. Annemin bi arkadaşı var teyze annemin annesine çeyrek kala yaşta. Tübitak'dan emekli olmuş hala çalışıyo çocukları var, evli, mutlu, torunları bile var. Anneme "Hep soruyorum kendi kendime ben mi daha akıllıyım kendi kendime yetebildiğim için yoksa o kadınlar mı istedikleri herşeyi ayaklarına getirtebildikleri için.."

Evet bir çiçek, minik bir hediye bu mu sevgi, aşk deyince?

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy heyttt sevgiLiLeR günüü..ne sajma bi gündür ayy.yoo hayatıma girenler kutlamıoo diee diil..ben şahsen sefmiorumm:))

SEDEN dedi ki...

:))))

illa çocuk Hüsam olsun istiyosun di mi?

Nermin mi kaçtı içine LAdy LiS:)

kutlamıyolar ama..

tubik dedi ki...

Bak şimdi 5 sayfa yorum yaparım bu yazına.. Ellerine sağlık, ayakta parende atarak alkışlıyorum. Nefret ediyorum "şu kadarcıcık" pırlanta reklamlarından. Herşeyin kırmızı ve kalpli olmasından. Ne manyaklıktır anlamam.. 364 gün öküz olan herif 1 günle kurtarır kendini... Hay yareppim.. Bana hergün sevgililer günü SED, sana da öyle olsun...

Tanya's dedi ki...

Sed,

Yıkıldım gülmekten bu yazıya..Nerm inin sefgilisi bilmem kaç kıraaat tek taş almış...aaa taksitle ama...reklamlardan..kırmızı çüftlerden nefret ediyorum...beyoğluna itliğe gidiyoruz gündüzün..gece de didemde evcede yimek yirik..gelsene..gülelim..kırmızı güllü çiftlere

SEDEN dedi ki...

Tubtub,

Afiyet olsun:))

364 gün öküze köoptum ama doğru yani 1 günde kendini kurtarmak nesi di mi:))

bana hergün sevgililer günü müü:( olur mu ki:S

seninki hep olsun daim olsun! ollleeeeyy!

SEDEN dedi ki...

Tati,

ovvvvvv itlik mi ahh ne güsel giderdi şimdi!

gelsem mi acaba annem kolumdan çekiştirmesin pis çocuk gel de yardım et sen oturucan bu evde diye:)))

kırmızının en çirkin olduğu gün boeeek!

Tanya's dedi ki...

Ödülün var