13 Şubat 2009 Cuma

Ne SEn Sor ne BEn söYLüm mü?

Al bılog sana 200 kayme veriyorum, Tekaliffi sakka olarak sende benden vergi almalısın bence!
Öde öde bitiremediğim ötv gibin! Sende özelsin ya senden de vergi keserler mi acep!






Bir SED ofiste ne işe yara onu düşündüm.. Sonra buldum kompüter kullanmaya yarar, ses yapmaya yarar, kurumsal ortam yaratır, topuk sesi çıkartır ama en önemlisi masasını dağıtır ve öyle yaşar!



Dün elimde cihaz gökkuşağı çıktı çıkacak bekledim durdum! Hayır sadece güneş - yağmur geçişlerinde hava kızardı. Şu karşı damın eteğinde iki kuş istiflerini bozmadan bütün gün orda takıldılar. Kuş dediğin göçer di mi sıcak havaya göçer.. Kuş bile kafayı yedi be!


Kompütür o tür bu tür:)) Doktor Erol Anadol arşivi yapıyo.. Ama baya arşiv! Mesela tatile giderken normal hava & yol şartlarında 8 saatte gidilen mesafeyi biz 18 saatte gidiyoruz. Hobik insan yollarda Anadol görünce durup resimlerini çekiyo. Fotomodel de ben:) Ona aldığım 1973 Devir dergisinde Anadol reklamı var şöyle diyo "Güngörmüş".. Hem orotik hem imalı:)



"Tür" AKüpünktür! Dergi kitap kokusunu severim ben. Kırtasiye severim. Eski sandık kokusu bile severim.. Dergiyi kokluyordum, hışırdıyordum ki:O gözlerim yerinden çıktı! Ah ah dedelerimiz kendilerini aküpünktür ettiriyolarmış! Zamanın kibarlığından mı geliyo acaba misal "Nayır, Eröl, Nolamaz" :)) Akapunktur çok kaba kibar bişi olsun Aküpünktür diyelim çiçeğim:))


Çorap katili ben meraba! Bir çorabın ömrü 1 gün bende..Nası bir sakarım, nası bi kabiliyetsiz hayal bile edemezsiniz! Burda yine annem giriyo devreye dikiş nakış onun işi.. "Beni bugünlere getiren anneme & sizlere sonsuz teşekkürlerr errrr eerrr" diye haykıracağım kainat güzeli seçildiğim gün mikrofondan!

Victorian küpeng! Doktor Erol her takışımda böyle söylüyor.. "Victorian küpelerini takmışsın". Ben Marie Antoinette, çikolatalar, şampanyalar, lüks & zevkü sefa içinde takıyorum küpelerimi.. Kabarık eteğim, yeni yapılı 3 metre topuzlu saçım, kurdelelerim kelebek gibi uçuşarak dolaşıyoruz sarayın 75000 dönüm bahçesinde.. Cik cik cik cik pır pır pır (doğa sesleri efekti)



Mmmmmmmmmmmmm num num! Didem bize Beyoğlu'ndan şeker getirdi. bütün gün sömürüyoruz.. Size de ikram edeyim;)



Camın kenarında bir bitkim var.. Pireydi aldığımızda sonra Doktor Erol ve ben onu diğer bitki evlatlarımızdan ayırmadık, sevdik, bağrımıza bastık o da büyüdü:) Dün bir yağmur bir güneş camdan sokağı izledi. Hep herşeyin içine girebilmek istemişimdir. İnsanların hislerini, duygularını tıpkı onlar gib yaşamak, kedi olsam kulaklarımın arasını parmağıyla bıt bıtlayan sahibime ne yapardım, elma olsam ısırılınca canım acır mıydı, mesela bugün bu bitki olsam dışarıda olup yağmur tadına bakmak ister miydim?


Her zaman ki gibi bugün yine çok kurumsalım! Dün Kızıl Sonja geldi ofise o bir KOKOŞLUK abidesi! Bana dedi ki "Çok eğlenceli bi tshirt gördüm & senin onu banayapabileceğini düşündüm. Öyle bi potansiyel var sende" WWwwwOOOOOOOOOOOOOOV! yapmam mı! Tarzımın ne olduğunu bilemiyoruz ama kurumsalım işte;))



******************************************************************************

Bu akşam BabyLon'da KARINA - Brezilian eğlenelim dersen!
Dotbilsar'da VUR YAğMALA YENİDEN - Dot'ta tek sahnede full performans uzun süreli oyunlara alışık olanlara bu akşam..
Ghetto'da IF Istanbul Açışıl PArtisi - Ben poarticiyim kardeşim diyenlere..
Linki veremesem de LOKAL Tünel - Orda da poarty bizim Cuma klasiği(iydi!!!)
Son olarak vizyon da Şüphe - Doubt - Vizyondan önce biz DVD'de izledik:)) Merly Streep her zaman çok harika fakat sinemada uzun uzun oturup izlemek sıkıcı olabilir.. Şaşırtıcı bir film değil;)

Hadi bılog Cuma'ya koş! Cuma günü saat 17.00'da Doktor Erol'dan şu msgı almayı özledim "Akşama party var sen, ben, Emre, söbü gideriz di mi?"..

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sed,

Ay o bit bitki ne eğlenmiştir dün..

Kurumsallığına gelince..hmm evet..allahtan bugün fri fraydey..

Sed ofiste her işe yarar..herşeye koşar..en süpersonik yılın elemanı seçilir..fakat o masan yok mu beni benden alıyor..

Ahahaha aküpünktür..nayır nolamaz..

zeya dedi ki...

ayy ne çok reism başım döndü valla :):)
Masa süpeer. Benimkinde yine yığınlar oluştu öbek öbek :):):)

kurumsal olaylarda yarışırız biliyorsun hehehe

SEDEN dedi ki...

Tanya bitki çok sevindi:)

Kurumsalım bence..

SED masası yıkılır, ağlar beaa ne masa be:))

Sen de masanı koy bılogaaa..

Bu masalar neler gördü kikikikikikikik

SEDEN dedi ki...

zeyaaaa,

tutturdum discoball diye bilmiyorum ışıklısından koyarsak odama finanasal konuda farklı bir kurumsal şirket oluruz:))

resimsiz bılog çok yazınca bazen de resimli bılog çok yazıyorum:)

serra dedi ki...

bu blog vintage biscuit in bloğundan esinlemerek yazılıyor..daha doğrusu o blğu resmen taklit eden bi blog..oldu olacak tık ları da ekleyinde tam olsun..hıııhh.