25 Şubat 2009 Çarşamba

Lunch .. Launch..

LaDy LiS'le konuşuyordum.. "Cemre" düştü dedi.. "Bana cemre düştü o an olm napıyorum ben dedim. Başklaştım.. Bi kere daha olmuştu.. Ben yine benim ama karşımdaki adama göre başka bir ben oldum adam başkalaştırdı beni.."

Ne fenadır görmek, içinden kopuşunu bilmek & hissetmek. Engel olamamak belki bir yandan bütün bunları yarım ağız istemek.

LaDy LiS için aradım bulamadım başka bişiler buldum önce Ben Böyleyim;


Candan Erçetin - Ben Böyleyim (This is the Way I Am)

Üzgünüm acı sözlerim için
Üzgünüm seni kırdığım için
Haklısın bana darılsan bile
Beni terketsen bile
Ne yapayım ben böyleyim

Üzgünüm bütün olanlar için
Üzgünüm mutlu yıllarım için
Aşkımız şüphesiz olmalıydı
Lekesiz olmalıydı
Affedemem ben böyleyim


İster vur ister okşa
İster tut ister yolla
İster sev ister zorla
Ben böyleyim

Üzgünüm acı sözlerim için
Üzgünüm seni kırdığım için
Haklısın bana darılsan bile
Beni terketsen bile
Ne yapayım ben böyleyim


Gemiler;

Kim;


I'm sorry for my painful words.
I'm sorry for breaking your heart.
You're right if you become angry with me,
If you walk out of my life.
I can't help it, this is the way I am.

I'm sorry for all the things that have happened.
I'm sorry for all my happy years.
Our love should have been beyond any doubt,
It should have been spotless.
I can't excuse it, this is the way I am.


Hit or caress, whichever you want.
Hold or send away, whichever you want.
Love or bully, whichever you want.
This is the way I am.

I'm sorry for my painful words.
I'm sorry for breaking your heart.
You're right if you become angry with me,
If you walk out of my life.
I can't help it, this is the way I am.



yağmur, kış, cemre, LaDy LiS'e.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aauvv BAŞKALAŞIM LADYLERİ, Tortul veya magmatik Lady lerin, sıcaklık, basınç, GERİLME ve kimyasal aktivitesi olan sıvıların etkisiyle değişmelri, başkalaşımları sonucu oluşurlar.Olayların fenni açıklaması budur.Kimyasal bi olay olduuçünde geri döünüşüm mümkün deeldir.giden gider, ben şarkılar sölerim içimden:)

SEDEN dedi ki...

:) kimyasal LaDy:))))

yıktı geçti beni izahı:)