6 Şubat 2009 Cuma

Kova-lamaca! Fiilleri heceliyoruuussSSSSS pfff!

Ev=Şantiye durumlarından sokak yemesi halleri devam ediyor. Lunaparkın bir köşesinde de gurmelik mi yapsam:P

Dün Bostancı'da Köfteci Ramiz'e gittik. Ramiz, İzmir köftecisidir ama köşe yazarları orada yedikleri köfteyi yere göğe sığdıramamış köşelerinde bahsetmiş onun içinde hemen İstanbul'da iki şube pırtlamıştır. İlk defa Paladium'da yemiştim o zaman da unutamayacağım bir lezzet değildi benim için dünden sonra bugün de değil. Köfte kötü demiyorum! Unutulmaz değil. Bu deneyden şu sonucu çıkartıyorum demek asla köşe yazarı olamicam:)))

Kaffama takılan esas konu köfte değil aslında :O :O Böyle yerlerde tatlılara takılan isimler. Vitrinde duruyor tatlı bakınca da hiçbir tatlıya benzemiyor. Garsona soruyoruz tatlıları, "Nazenin, Kemalpaşa.." Şunlara karmaşık isimler takıp insanı iyice şüpheye düşürmeseniz? Hadi Kemalpaşa'yı biliyoruz, Nazenin ne abi! Peynir tatlısıymış!

Bir tatlıya bakıyorum, bir peyniri düşünüyorum nasıl bir alakasızlık... Atıyolar bence bu isimleri! Bişeymiş gibi de söylüyolar "Nazenin" o ne ya!

*************************************************************************************

Zoynk! "Annne bana koca bul yarışması"! BBG koliktim ben:)) psikopat gibi izlerdim. Bağımlıydım ya resmen. Sonra evlendirme yarışmaları çıktı. İnsanların kendini kaybedişleri.. Tanımadığı insanlara ağzına geleni söyleme cürretleri..Bence toplumun kırılma noktasıdır o yarışmalar. Çirkef kim birinci o! Hakkını aramak adı altında her türlü densizlik mübah & bunun şak şakçısı alabildiğine çok. Bu dizinin son noktasını Yemekteyiz sanıyordum ben. Değilmiş!!!!!!! Üniversite Laleli'deydi, hergün elinde bavul 7 bin tane yabancı (k)uyruklu kadın görürdük. Ama ne kılıklarda! Gözlerin yuvalarından çıksın öyle etek, öyle çorap, öyle saç yok böyle bir tipler ya! O tipler toplaşmış koca arıyolar!

Zaten ülkemde bir kaynana sorunu var bi de yabancı gelin çıktı! Ülkem kızları kurudu, kaynanalar çok kıymetli, kimseye yakıştıramadıkları oğullarına (k)uyruklu gelin arıyolar!

Moldovlar saygı duyuyor bizim kaynana cemaatine! Kadın yarışmadan eleniyor hala onu eleyen, terbiyesine, kahve yapışından, donuna kadar her yerine laf giydiren kadınlara saygı duyuyor!

Yemekteyiz'e ancak bir bölüm tahammül edebilmiştim, (k)uyruklu gelin'e 30dk.!

Hazır mıyız? Bilmiyorum bu tip yarışmaları kaldırma kuvvetimizi BBG ile ölçüp sonra yarışmalar yasaklanadıktan sonra bu neyin azmi? Halkımın bünyeye aşırı bu yarışmalar sonra taklit ediyorlar! O karaktere bürünüyolar. "Sözümün arkasındayım", "Kameraya oynama" deyimleri nerden türedi ey insan!

####################################################################

Iyyyyyy çok mutluyum tek çocuk olduğum için! Annemi gözlerinden öpüyorum cekete dirençli çıktı kadın:))) Keşke herkes benim gibi çöpsüz üzüm olsa:) Bi LaDy LiS var, onunda abulası var kardeş gerekirse 10 kardeş kuvvetinde çıkar sahneye:)))

Bılog sen başının çaresine bak beni kardeşler kovalıyor!

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Genç kız rüyası vardı bide hahayt..

bende olmuştum BBG kolik..Ladylis gelsin 10 kardeş gücünde..

Bide kardeşler kovalasın seni hehehe...

SEDEN dedi ki...

Kovalıyolar zaten kıskıskıskıskıskıskıskıskıskıskıskıskıs

Genç kız rüyası dondurma vardı kristal büfe'de.. şimdi starfucks oldu ama:))

defneyleyasamak dedi ki...

ay ben de koliktim yahu bbg olayına. cumaları program yapmazdımi yok melih ne yapmıs, yok eray melihi dövcekmi diye, aman aman evlere senlik

tubik dedi ki...

Benim BBG'ye katılmak için başvuru yapıp mülakatta elenen arkadaşım var be! :))))

SEDEN dedi ki...

herkes bbgır:))

olm tubtub tanıştırsana imza alalım!

eray araba kazanmıştı tugba hatırladın mı:)) ne hıyardı ya!