8 Şubat 2009 Pazar

Hey Orda Mısın??

Kaybolmak üzereyim:))) Evin şantiye halleri içinde kendimi de kaybetmek üzereyim ramak kaldı!

Ey bilinçli usta (var mı öyle biri) dön gel günahlarından.. Sıvacı, boyacı, tesisatçı, kalebodurcu, kapıcı, banyocu, mutfakçı, montajcııııııı... biz ci, cı, cu, çılarla akraba olduk. Ya kardeş elini çabuk tut allase! bitir bi git ya!

Ben zaten şaftı kaybettim Kars göklerinde.. Doktor Erol gitti bir gitti kardeşim adam 12den vurdu pir gitti. Ya dönecek ya dönecek yada son çare bu aklı gidecek!

Dün evde kafam 100 derece kazan kaynarken bi etek, bi bluz koyuldum yola. Yanımda 4 çanta makyaj malzemesi! :O LadY LiS'in doumgünü nişanı var:))) Konu makyaj olunca bizim kapı çalınır.

LaDy LiS'in banyosunda makyaj seansını bitirip Nazende Fasıl'ın yolunu tuttuk.
Masaya 20 kişi 5 saatte yerleştikten sonra ilk şarkıyla göbek &cümbüş başladı! Bu kadar göbek atan kız grubuna kimse tepkisiz kalamadı!




Ben&LaDY LiS
- Lis annem arıyo.. (telefonu uzatarak)
- Annem mi? (elindeki rakı bardağını &sigarayı masanın altına sokarak)
- Benim annem olm!- Öyle desene la!

Garson&Lady Lis Dişi PAtron 2
-Çok yordunuz kendinizi (gözleri dekolteye dikerek)
-Anlamadım (rakı bardağı havada şarkı söylerken)
- Çok yormayın kendinizi oturun biraz (salaksı bi sırıtma yüzünde)
- .....!!!!! ("gece sevişicek miyiz niye yormuyorum kendimi" diye bize dönerek)




Gay Solist&Birigit
- Ay sen beni çok sevdin! (kulağının arkasında kocaman bir sarı lale Birigit'le kola kola şarkı söylerken)
-Harikasın mikrofonu uzat ( ver gazı kap mikrofonu..Şöhret savaşı içinde adamın elinden mikrofonu çekerek...)

Garson &Gay solist&Bizim masa
- Doğımgünleri varmışş (elindeki eğri büğrü peçeteyi uzatarak)
- Efendim bu akşam Brigit Hanım'ın doğumgünüymüş, LaDy LiS Hanım'ın doğumgünüymüş, Sed Hanım'ın da doğumgünüymüş hep beraber kutluyoruz .. (Cümbüş eşliğinde) Doğumgünün bana geldiğin gündür!
Bizim masa: Yok yok nişan huhahauahauhauaah!

Ben &Yan masadaki kırık(tık) ünlü kimse modacı Hakan Yıldırım
- Iyyyyyyy çok fena sesin- Sesim kötü ama sahnem kuvvetli (Kalçayı merdaneli çam. mak. gibi kıvırıyorum)
- Evet evet onu fark ettim ( Tepeden aşağı süzerek)

Birigit&Ben&Garson
- Kızım ayakta durarak olmuyo sandalyeye çıkalım (25puntoluk ayakkabıyla sandalyeye çıktım)
- Sed sen benim canımsın
- Moby canım ya kıvıralım abi (eller gay soliste doğru arabeksiçi gibi sallayarak şarkı böğrüyoruz)- Aman düşmeyin hanfendü! ( Garson gözler Birigit'in dekoltede!)

Brigit&Ben
- Ayyy koltuğu deldim! (Topuğum koltuk döşemesinde ben koltuk tepesinde)
- Gel o zaman masaya çıkalım (Masaya çıkıp kıvırmaya orda devam ederek Birigit:))

Brigit&Arkadaşı
- Güzel çıkmış ama bu (digicam fotolara bakarken)
- Ay bundan bi tane daha çekelimBu sırada meraklı garson arkadaki merdivenden fotolara bakıyor
- Ben çekiyim mi! (Pes adamın içine Nihat Odabaşı kaçmış da haberimiz yok!)

Ben&Garson
- Bu gece kendiğini o kkkaadar çok zıplattın ki, sana bakmaktan ben yoruldum!
- .... hmm hmmm hmm (Sapık hepsi sapık diyerek masaya dönüyorum)

Ben&Bir başka garson
- Her yerde oynadın yorulmadın
- .....hmmm hmmm (Alnımdaki teri silerek)

LaDy LiS&Ben
- Kimle mesajlaşıyo lan o!
- Ya dön bu tarafa kıvır saçmalama
- Kimle olm
- Olm boşversene adam yanında, öteki sadece msgla idare ediyo! Kıvır hadi (Sarılıp böğüre böğüre şarkı söyleyerek)

Gecenin sonunda sesler bitik, gözler devrik kapıdan çıkarken Ben&MArginal&Marginal kardeş&LadY Lis&Kontispontis&Prensen&Mr.P- OOOff bende dayanamicam
- Boşuna taşımadım o babetleri (Çıkardığım topukluları çantaya tıkarken)
- Yok yok çıkartıyorum
- Saat 2 olmuş ne topuklusu giy şu sporları ya (Marginal kardeş spor ayakkap kutusunu uzatarak)
- Çıkar şunu (Ben yerde ayakkapları kutudan kutuya geçirerek)
- Napıosunuz la ! (LadY LiS merdivenlerden Kontispontis'le el ele inerken gözler faltaşı)
- Ya ucuza Puma satıyorum (Ben yerden kutuyu toplarken)
- Oh be dünya varmış! (MArginal yüzü ferahlayarak)
- Deli olm bunlar (Lady LiS, Prenses'e bakarak)
- Mr. P benim ayaklarımda sızlıyoooo (Prenses gözlerini devirerek)
- Ya kız milletiyle sokağa çıkılır mı ya ayakkapsı, ruju, çorabı başa bela yeminle! (Ben pis pis sırıtarak:))
Pavyon gibi ama PAno'nun üstü tekrar nice yıllara!

Bılog halay başı sensin!

6 yorum:

tubik dedi ki...

Hahah süpermiş :)

Garsonlar bir numaraymış :D

Tanya's dedi ki...

Ahahayt,

Fotolar süpermiş..bildiğin göbek yahu bunlar hehe..

Adsız dedi ki...

uhauhahu pisikopatLıma dayanamayan konsantinepoLis baa mecbur telefonu açıp göstermek zorrunda kaldı saoLsunn:))ee ama bitti mi yoo, başka şeylere sardım:)oççun heRşee ramen eyLendik mi eeeeeet:)))o abacur makyajını bi da yapmıozz seed.her foto da aydınlatma gibi çıkmışım:)))

SEDEN dedi ki...

Tubik,

bi daha kesin bütün bılogu çaarıcaz sırf garsonları göresiniz diye:)))

SEDEN dedi ki...

Hahahahahah göbekleri bırakıp geldik:))))

SEDEN dedi ki...

Olm mor olmadı ayakkaptan yanıldık :)))

yazık o kontisponitse be valla ziyan oldu zozuk!:)

ay yüzlüm nur topum ay topu kar danesi:))) ışıldak seni:))