4 Şubat 2009 Çarşamba

Haziran ? Şubat?

Sokakta ne çalıyo biliyo musun?!!!

"Yazdan kalma bir gündeeeen
Yada çölde çay filmindeeeeen..."

Gezegenin Avrupa kısmısında kar almış gideriken bu neee!

Haziran mı Şubat mı bılogır! Şaftım kaydı toplamda 1o dak. yürüdüm, maximum 50 adım attım, attım mı?

Fakat bayılacak gibiyim bir harla girdim ofisten içeri!

Boynumda atkı, elimde eldiven, ayağımda tozluk var ya!

Yandım!!!!

Gözlerimden ateş, alnımdan ter fışkırıyor!

Karar ver hava...

Bu arada biz yetişemedik ama yoluk keriman saçlı kızlarımız, UGG, devasa çanta ve senenin akımı hırkacıklarıyla yollara serpilmişlerr. Üşümüyolar mı diyordum camdan bakarken.. Ey allaaaam nası üşüsünler bu sıcakta!

Cennette cehennemde bu dünyada bılogır. Sen sen ol lahana bebek modeli çıkma yanarsın.

4 yorum:

tubik dedi ki...

Ben de şu hava kararsızlığı yüzünden bi nezle neyin olayım diye kasıyorum aylardır ama maşallah domuz gibiymişim ayıptır söylemesi..Hiçbişicik olmadı :D

SEDEN dedi ki...

:)))

seni ananemlerin kampna götüreyim:D

herkes hasta orda
hemde gripleri tekrarladı falan o derece hasta:))

Tanya's dedi ki...

Ahahaha..sen hastalanma da...hava feçi..ay sokakta kızlarda feci..bende çıkıcam..inceyim bugün.

SEDEN dedi ki...

Tanya katemoss entari giy de gel!:)