25 Şubat 2009 Çarşamba

Görevimiz Impossible!:))

Bak bılog sana yaptığımız her haltı anlatıyoruz diye yüz bulup ona buna anlatma!

Ofiste hummalı bir çalışma içindeyiz. Eeeee kolay değil Oskar zamanı:)



Bu sabah şu içi krem & tonik yüzünden bulanmış minicik çantaya dua ettim ey vatandaş! Dedim ki mini boy krem vs. kutusunu, çantasını bulan akıl yerin cennet ola. Yoksa o kolum kadar krem & tonik şişesi, kutusu nasıl gelirdi buralara?:S



Hey dj come & play my song nevi insan grubu! Radyoda mikrofonu kapmış vatan kurtarmaya çalışma! Herkes nasıl bilmiş yahu.

Dj diyor ki;
- nnnGünaydıaaan Büşraaa sen ne diyorsun bu konudaaa (ahahahah gülüyor bi de)
- Günaydın. Evet toplum medeniyet bilinicini kaybetti. İnsanlar birbirine asansörde selam bile vermiyor. Amerika'da bu bir ruuuutiiiieeeendir oysa..
-nnEvet herkes yere bakar böyle durumlarda ben garip sesler çıkarıtyorum gaz çıkardığımı sanıyorlar çok eğleniyorum! (nininhahahahaaa nidalı gülüşler & efekt eşliğinde)
- aaa süper bende artık öyle yapıcam.

Toplum bilinci, medeniyet bunları tartışıyolar yanlış anlaşılmasın. Zaten toplum Recep İvedik toplumu olmuş. Biz aramızda hayvanlık edince Recep İvedik diyoruz dalga geçmek için. Ama hayvanlık edince!

Asansörde birbirlerine "Günaydın" demeyen, apartman kapısında karşılaşınca selamlaşmayan insanlar mutsuz veya birbirlerinden gerçekten hoşlanmayan insanlardır. Evet apartman komşuna selam vermek medeni bir davranıştır ama komşun çöpünü her sabah konteynır yerine apartman kapısına bırakıyorsa & laftan anlamıyorsa selamını hak etmeyebilir.

Demek istediğim medeniyet vb. konularda öyle yaralar almış bir hal aldık ki hiç tanımadığım adam sabah trafikte bana "Gerizekalı" diyebiliyor. Hatta çok yakın zamanda oldu arabadayım ileride yarım yamalak gördüğüm sağda bir sokak var oraya dönmek için yarım saat sinyal verdim. Yol vermedikleri gibi korna çalarak taciz ettiler. "Hanımefendilik çizgimden çıkarma beniiiii" diyerek sokağa gelmeden kenarda sıkışıp kaldım. Orası da otobüs durağıymış, yanıma da otobüs gelip durunca orda dondum. Otobüse binmek isteyen 3bin yaşındaki amca (gerçekten acımıyorum haline amcalığına, yaşlılığına şu an) arabama tekme attı! TEKME!

Benim çerçevemde yaşlılar "dede&anane"dir. Ama böylesi tipler de var. Acırız di mi bu adamı zorda görsek. Acınacak hali yok adam gayet tekme atabilecek güçte!

Hangi medeniyet & toplum bilinci?

Bana msg mı bilemedim ama sonra "Dangerous" çaldı:)


Bu bılog meşgul öteki bıloga geçenzi!

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aferin çok çalışılmış bu sabah..kargolar verildi.

Medeniyet mi dedin sen? hahahyt derim ben buna..

SEDEN dedi ki...

:)))

İş iş iş işim başımdan aşkın:)

Tek dişi kalmış acı ama gerçek.

defneyleyasamak dedi ki...

oh filmler hazır, ellerinden operim cicim

SEDEN dedi ki...

visionsed iyi seyirler diler:)

Adsız dedi ki...

oo yohaRda oLan mikRoofondan istioRum çedenn..