24 Şubat 2009 Salı

ÇıkaRın KağıtlArı QuiZZZ Yapcam!

Oh mon diyö bılog! Sorarım a kuzum sana, bir adamla 1,5 sene flört edip, suvarilik görevini de tamamladıktan sonra ne yapmalı!

*************************************************************************************

Uzundur ara vermiştim Opera" harekatlarına... Bu sefer kolumda Sosyetik vardı. Benim yüzümden geç kaldığımız için ilk yarıya girememiş olsak bile.. İlk yarıya giremediğimiz için yerimizi başkalarına verdikleri için ikinci yarıyı balkon denen yampiri locadan izlemiş olsak bile yine gideceğiz! Süreyya Operası İstanbul'un son Opera & Bale sahnesi! Biz keyifle izledik Şen Dul'u darısı severlern başına.

#####################################################################

"Bolt" , her animasyonu Persepolis sanma demişlerdi bana yada Corpse Bridge! Ben ne yaptım Bolt'u sabırla izledim. Zavallı bir köpek yavrusudur Bolt, hayvan barınağından alınır & oyuncu küçük Penny ile televizyon yıldızı olur. Ancak Bolt oynadıkları bütün dizileri, dizi kahramanlarını, dizideki rolünü & dizi boyu yaptığı herşeyi film hilesi değil gerçek sanmaktadır. Ona hayatın gerçeklerini Mittens isimli sokak kedisi öğretecektir! Doubt'tan sonra sonu çarpıcı olmayan bir başka film daha üstelik animasyon! Çok üzgünüm..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Haftasonları Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nde İktisat Teorisi dersi alıyorum:O Hak verilmiş okuyoruz "Eğitim ŞArt!", "Doktor Boneee" mi olalım:)) Master yapmaya vakit bulamayınca Açık Öğretim'de İşletme okumaya karar verdim. Sadece kendi paramı işletmeyi başarsam kardır dedim:))) Dersler de üniversitede! I luv it! Gerçekten üniversite kokusu başka bişi.. Araya yıllar girdi, aşılmayan yollar, hergün gittim Beyazıt'a ama kaç senedir birgün gidemedim. Öğrencilik insanın ruhunun yaşlanmasına engel olan bir meslek, hobi, uğraş ne dersen o!

Marmara Üniversitesi sizinle de paylaşmak isterim:))


Koridorlar "Atam"ın resimleriyle dolu & gözkamaştırıcı! Orada olmaktan huzur & gurur duyuyor insan..




Ben anneanne çocuğuyum, onun evinde de vardı böyle yer karoları... Seramik demezlerdi yada döşeme "yer karosu"ydu adı...











Derin koridorlar, uzun merdivenler, saraylara layık aydınlatmalar.... Bir kapının önğnden geçiyorum "Gel" diyor bir ses.. Adımlarıma hakim olamıyorum "Atam" çağırıyor. Bina içinde Atatürk Mabedi..

Üniversite dediğin yer böyle bir yer olmalı. 50 yıl, 100 yıl o kadar çok zamadır orada olmalı ki içinden alabileceğin binlerce şey olsun. Duvarlar bile kulaklarına tecrübeleri, bilgileri fısıldasın. Dol! Ağzına kadar dol!


İstanbul'a yakışır bir hava.. Fark etmezdi ama "Öğrenci adama koymaz" derdik biz.. İsterse kar yağsın açık bahçede oturuldu ne olursa olsun.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Paylaşmadan edemeyeceğim Özgecim kulaklarını çınlattım. İşçilerle yürürken!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Araba kullanırken foto şipşaklamak tehliklei & hatalı bir davranış olabilir:))) Ama bu da çekilmez mi be kardeşim! Özgüvenin allahına gel! Soner Bora kop da gel!:))))))

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bu da böyle bir anımdı bılog diyeceğim! İki deli tanıyorum ben. Bildiğin iki yarım akıllı biri Birigit öteki LaDY LiS! Pazar günü telefon zırıltısı ses şu viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik tonunda;

- Biz şimdi dööömeciye gitcez döööme yaptırıcaz!
- Hö! öyle don diye gidince dan diye yapıyolar mı dööömeeee?
- Ya Tanya'nın gittiği dööömeeeeciiiii..
- He o yapıyo yani!? :S :O Tamam ararım ben şimdi.
- İyi Kadıköy'de buluşalım!

Buluştuk ben, LaDy Lis & Birigit.. Ben gittiğimde 50 bin tane katolog bitmiş hala karar verilememişti.

- Hmmm şimdi ben Su Perisi istiyorum buramaaa bööyle şey
- Kasık diyorsunuz.
- Hı hı evet böyle (hareketleri göstererek) böyle bişi üflüyo gibi...
- Siz peki? :O ( adamlar şokta istekleri duyunca )
- Yldız. Burama yıldız. (eliyle gösteriyo yerini konuşan Recep İvedik yani LaDy LiS)

Herkes şokta Çağatay yani sanatkar kişi soruyor kendi kendine "Ersin Hocam bunları benim başıma neden sardı? Acaba son dövmeyi mi beyenmedi!"

Vızıldıyor duruyoruz adamın tepesinde. Neyse seçilen seçildi randevuğğğ vule vu alındı. Pazar bi daha ordayız.

Dönerken konuşuyoruz;
- Bak LaDydim LiS'im orası çok orta bi yer orana yaptırma. Bak ustalarla Muharremlerle çalışıyosun lafını dinletemicen. Dövme görünce "Abla akşama Taksim Ücra Bar'a takılsana benle" diyicek adamlar (Havaya konuşuyorum tabi, inadım inat po.. 2 kanat.. haller)
- Yıldız burama böyle nolucak ki.

Ben dövme yaptırıcam yerine net karar verdim, benim figürüm budur, dövemem bana özeldir diyenlere & kafasını balona çevirdiğimiz halde bize sabır eden Çağatay'a teşekkürlerimizi sunarak,

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Bak bılog beni aramış sormuşsun ama deidm sana evi şantiyeden kurtarmaya çalışıyoruz. Bu gidişle neredeyse Belediye gelip bu evden yol geçecek diyecek. Ödüm kopuyo!

Bak bu da ikea'dan aldığımız insan üstü etejer! İkea'da baktığımızda göbek deliği, zeytn yeme merkezinde bitiyordu boyu.. Eve gelince boy attı.. Yoksa ev mi küçüldü!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Bugün Cadılar Bayramı kutlamak isteyeni lunaparka davetli!




Pes'lere çeyrek kala; sen kal bılog ben gidiyorum artık çok fazla şey beklemiyorum!

6 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

o cizmenin örotik topukları beni yer yer bitirir, bi de post baslıgı daha icerigini görmeden tepe tüylerimi kaldırır. malumatınız olsun sayın sed hn.cım...

Tanya's dedi ki...

Sed,

Zavallı Cagatay dedim ben...ıhh dövme planım vardı..biraz erteleyeyim..unutsun bizi de görünce sevinsin..

O çizme örotik topukları patronun yokluğundan istifade ile cekilmiş haaa..

Universiteye beni de götür pazara..e mi?

SEDEN dedi ki...

Deli tubtub:)))

ben yokken neler yaptınız isimli quiz:)) saça bişi yapmaz;)

orotik tapıklı cızme:)) bittim ben!

SEDEN dedi ki...

Tati! Çağatay sana bi dööme yapar ki bundan kelli nerde neyle sildireceğini şaşırıp kalırsın.

İyisi mi bırak unutana kadar gitme:)

zeya dedi ki...

sen Marmara üniveristesi görmemişsin benim gittiğim bizim liseden daha küçüktü liseden bozmaymış zaten :):):)
ayy başla şeylerde yazacaktım konudan konuya kayboldum been :):)

SEDEN dedi ki...

:)))))

daldan dala bılog benimki 12 dalda oskarı var:)))

bizim lise de üniversiteydi 7tepe :) hahahah ne gülerdik!