9 Şubat 2009 Pazartesi

Bılogun postu

Bak akşam akşam bılog yaz geldi:)) Çünkü şunu gördüm aklıma Hubılnanbubılın ısınma yöntemleri geldi. Bizim evde şantiye durumlarından ısınma kaldırıldı, yerli yaşamına geçtik, annemle evde battaniye, tepemizde tüylerle oturuyoruz ya:)) Dedim acaba birer tane de biz mi alsak:)

Bugünü & bu haftayı iyi geçme, geçinme & yerli malı yurdun malı haftası ilan ediyorum:) Doktor Erol ile bugün Kars internetinden haberleşme sağlandı:))))) Bütün herkesle iyi geçiniyorum artıkın!

Ayrıyetten kredi kartlarım patladı & dolar düştü & hatta euro bile düştü amma azimliyim aynı Tanya'nın dediği gibi "küçük düşünme büyük düşün SED!".. Evet küccük bir kredi kartı bana ne yapabilir ki:)))

Sonracığımıa bugün ay tutulması var! Bütün "Astroloji 2009", "Bu yıl burcunuzu neler bekliyor 2009" nevi kitapların hepsini okudum & diyorlar ki bugünü atlattınız mı hergünü atlatırsınız sabırlı olun! Olun herkesi alttan alın herkes aklını kaçırmış:)))

Ayyy hızlı cumartesiden sonra var ya hayat durdu resmen:P Göbek atılmaya alıştı yerinde duramıyo! Ama LaDY LiS çok mutlu Kontispontis ona beyaz laleler aldı çiçek pazarından.. Dün teyzemle LaDY LiS Recep İvedik gibi yayılmış yattığı için çiçekleri vazoya biz koyduk..Vazo bulamadık 5ltlik hayat su şişesini kestik, teyzem çiçekleri şişeye sokuştururken "Ayyyy çingeneden almışlar herhalde " dedi. Yaww dedim içimden o çingeneden gelen çiçekleri görünce LaDY LiS'in yüzünü görücektin.. Valla kaşını gözünü zaptemedi! İşte analar & kızları her generation farklı..

Şükrü var bizim Muhasebeci ama benim kankam! Hayatımda gördüğüm en iyi kalpli adam.. İçi temiz derler ya öyle bişi.. Bişi çünkü içi temiz bir varlık yok. SOS, 911, Alo155 gibi adam valla. Sor cevap versin, bulama bulsun maşallaa.. Temizlik imandan geliomuş ya Şükrü'ye bakınca insanın içinden geldiğini görüyosunn.

Ufff en sevdiğim renk pembe gönlüm sende...

Bu bılogun postu TSK'ya verilecektir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çiçeği geç, parfümü gördüünde de "nerden almış bunu, doldurma mı yoksaa aaa" didi. eet didi.yau anacuum müim olan düşünmek diiL mi ayyyyyyyyy:)recep ivedikim ben:)

SEDEN dedi ki...

:)))) ayyy tam teyzeme yakışır hareket:)))

kadın yorumlarıyla ezdi adamı be:)

recep ivedik dediniz beni mi çağırdınız:)

tubik dedi ki...

Şimdi o torbalar alındı mı alınmadı mı arkadaşım?!?!

Negsel ısıtıyo bi bilsennn...

SEDEN dedi ki...

nayn alınmadı:)))

ama alınası düşünüldü ayriyetten fikir anası babası olarak siz hatırlandı:))