10 Şubat 2009 Salı

Bıloguma bu sefer...


Ben seviyorum bılogumu!

Çok seviyorum hemde.. Hele böyle cinlerim tepemde günlerde daha bi seviyorum.

Yüzüne "tttttüüüüüüüüüüüü" diye tüküresim varları yazıyorum sabırla dinliyo beni.. Biliyorum o da beni seviyo!

Offf ne yordu şu son günler beni.. Bıktırdı bazı bazı çemkiresim var ama hanımefendi olucam, kurunun yanında yaş da yanmasın kafaları var ya! Sırf ondan susuyorum. Ne kadar sancılı oldu şu ayrılık.. Ve ayrılığı burnumdan getrebiliyorlar bazıları.

Sanki herşey günlük güneşlik, herşey çok süper ve ben yorulmuyorum bu bekleme psikolojisinden teşekkür ederim iyice zorlaştırdıkları için kendisine... Kardeş olasıca!

Ben seviyorum bılogumu ne yazsam bana her seferinde beyaz yepyeni sayfalar açtığı için.. Her gün bana yeni bir sayfasını armağan ettiği için..

Bazen iyi ki varsın bılog!

Ve artık nerdesin Doktor, sabır dolarken, sınır taşarken..

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Kaç gün kaldı bak?

tubik dedi ki...

Kızım gözünü açıcan kapıycan açıcan kapıycan, sonra bi kaç blogır parti daha yapıcaz falan derken bi bakıcaksın doktor erol da bu sayfalarda şaraplı resmiyle yer bulmuş..

Ohoooo... Geçeeeeeeeeerrr...

SEDEN dedi ki...

Gaz ekibi yaa!:)))

Hemen döşenmiş komentleri..

Bitmez onun günleri KArs eteklerinde:) Haziran'da kar yağıyomuş öyle bi yer hayal et:)