15 Şubat 2009 Pazar

Benim oskar!


En severek okuduğum bıloglar ödülünü kimse kusura bakmasın Tanya'ya veriyorum. Bir kere herşeyden önce bılogır olmam için en teşvikçi o oldu: Sonra ben bılogır olmadan önce sadece onun bılogunu okuyodum. Ödülü sadece bılogunu severek okuduğum için değil onun da bılogunu çok ama çok severek yazdığını bildiğim için de veriyorum. En bılog onun bılog bence:))
Bi de Hubıllababılın bılogunu da seviyorum. Bissürü bılog var ama ikisi bi arada tek bılog onların.
Şu yanda liste var ya o bılogları sevmesem zaten eklemezdim!
Şimdi gidip oskarların sahiplerine haber vereyim.
En bılog kal bılog:)

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahahahayt...resim şahane olmuş..hele de taç..efem onur duydum...cok gururlandım..bu ödül için bin teşekkür ederim..yanaklarından öperim...

Hep yaz..olur mu?

SEDEN dedi ki...

Yazicaaaaaaaaaam:)))
Ben yaptım resmiii oleeeeeeey:))

tubik dedi ki...

yalnız ben de resim isterim :P Efenim çok teşekkür ederiz bu güzel ödül için ve kendinizinkini almaya bize de bekleriz :D

SEDEN dedi ki...

Hubılbubıl bende çok güzel resmin var ama o tacı iki kaffaya aynı anda nası kondurcam onu bilemedim:)))

efem nedmek nedmek oskarınızı gülü gülü kullanın:)