24 Şubat 2009 Salı

Ancak şimdi..

Habertürk gazete çıkartıyormuş hayırlı olsun. Ben reklama hayran kaldım. Daha doğrusu reklam sloganlarına.. Olur da denk gelirseniz kaçırmayın içinde şu sözler geçen reklamı;

"- Gazetenizi değiştirme Hürriyetiniz engellenemez
- Bir Sabah uyanacaksınız gazeteniz değişecek
- Milliyetiniz aynı kalsa da gazeteniz değişecek
- Bir Akşam eve değişik bir gazete ile döneceksiniz
- Bu Vatan çok değişik bir gazeteyi hak ediyor"

Reklamlara bayılırım zaten bunu duyduğum an hayranı oldum!

2 yorum:

tubik dedi ki...

Ben de çocukluğumdan beri düşünürüm kim yapacak bunu diye.. nihaye oldu.. çocukluğumdan beri reklam yazarlığı hobimdir de..

SEDEN dedi ki...

Reklam yazarlığı hobisi:)))

Benim de öğrencilik hobim dün post atarken fark ettim hep öğrenci bi halim var nedenkk?:)