3 Şubat 2009 Salı

Akşama doĞru Diş fırÇalama SeansI!

Kaynana şekeri yedim!

Neskuit içtim!

Dişlerime daha türlü türlü eziyetler edebilirdim ama dişlerimi fırçalayıp burda kesiyorum!

Diş fırçası ilk Çin'de icat edildiği halde patenti Amerika çıkartmış. Saçma bir dip not olsun diye yazdım:)

Dişlerimi fırçalamak yemek yeme hissimi durduruyor. Sanırım diş macunu üzerine özellikle su & bütün yiyecek-içecek grubunun kötü gitmesi.

Bunun üzerine br kanıt, deney, çalışma var mı bilmiyorum ama girişimci yurdum insanı bünyesiyle :) kendi çapımda yaptığım deneylere dayanarak "hıtlağımı tutamıyorum" diyorsan dişini fırçala!

Diş fırçalma diyetiyle sülün gibiyim! :O

Suyunu çıkartmayalım günde 3 defayı geçmeyelim. Bu diş öyle sert yaptığına bakmayın, büyenin en hassas variyeti. Mine var biraz soğuk, biraz sıcak fazla kaçtı mı çatlar (evlerden uzak!) düzelmek bilmez.. Ağzına elektrik verilmiş misali kıpraştırır adamı, burnundan gelir soğuk zuka kuka!

Dişleri çok değil düzenli fırçalamak önemli öyle diyo Diş Hekimleri.. Ay şu Diş Hekimi de ayrı bi mücadele:) Şimdi Diş Hekimi olmak için 4 sene okumak yeterli ama beriki organlara dohturluk edeceksen baya ömür yapman gerek:) Onun için Dişçiler, Dişçi değiller, Diş Doktoru da değiller:) hepsi Diş Hekimidir:)

Kızım olsun zaten ya Eczacı ya Diş Hekimi yapıcam! En iyi kocayı onlar buluyo, en hızlı bunlar iş güç sahibi oluyo.. İdealist ol kızım diyicem, öyle aklın beş karış havada davulcuya da kaçarım deme aklını başına devşir! diycem.

Akşama doğru ofiste birileri diş fırçaladı mı Tanya der ki " Ne o ben anlamıyorum bu gençlerin sürekli diş fırçalamasını:O napıosunuz sürekli öpüşüyo musnuz?"
Cevabımı burdan "Ah keşkem, keşkem keşkem" olarak versem Doktor Erol'un kulakları çınlar mı?

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahahahyt..fırcaladın dimi yine?

Çınlar çınlar..Doktor ERol'un kulaklar..

SEDEN dedi ki...

Yok ama macun masa üstünde:)

Deney yapıyorum ben 14 gün düzenli kullanılınca beyazlatıyo mu dişleri ona bakıyorum:)

tubik dedi ki...

Dişçi denmesinden rahatsız olup da sürekli başkalarının dişçi demesini diş hekimi diye düzeltip suratına da irite bi ifade yerleştiren tüm dişşşşçilere kılım.. Allah bilir bunların yarısı şarz diyodur. Biz onları düzeltiyo muyuz? alla alla..

SEDEN dedi ki...

şarz!:))))))))))))))))

dişçisin sen dişçisin dişçiii dişçi parçası:)