26 Şubat 2009 Perşembe

4°C Oldu Mu O kaDAR!?

As soon as you sound like him
Give me a call
When you're so sensitive
Its a long way to fall

Whenever you need a home
I will be there
Whenever you're all alone
And nobody cares

You're just a poor misguided fool
Who thinks they know what I should do
A line for me and a line for you
I lose my right to a point of view

Whenever you reach for me
I'll be your guide
Whenever you need someone
To keep it inside

Whenever you need a home
I will be there
Whenever you're all alone
And nobody cares

You're just a poor misguided fool
Who thinks they know what I should do
A line for me and a line for you
I lose my right to a point of view

I'll be your guide in the morning
You cover up bullet holes

As soon as you sound like him
Give me a call
When you're so sensitive
Its a long way to fall

You're just a poor misguided fool
Who thinks they know what I should do
A line for me and a line for you
I lose my right to a point of view
Uk yapım çocuklardır kendileri..
Hava kapalıyken, kötü haber aldığında,
Bazen hayatın tünele girdiğine inandığında,
Of çek pimi yorma beni dediğinde,
Bence sirseri id kıyafetleri çekilip,
Kulaklara ipod takılıp,
A-sosyale bağlayıp,
Önüne, adımlarına bakarak yürünüp,
Mümkünse içecek bişeyler eşliğinde çok da haz yapar bu şarkı insanda.

********************************************************

Sabah 3'tü öğlen 4 oldu
Hava içimle eşit sıcaklıkta:))
Üşümüyorum yanaklarım kızarıyor.

Numara 39'dan çemkirerek ayakkaplarımı aldım
Bi kez daha anladım çemkirmezsen kimse adam değil.

Dün derin aşk konuları kanırtılınca,
Kadınlar başka ne konuşur ki zaten !!
Aklıma şöyle bişi geldi
Madem bu kadar acıtıyor yakınlık;
"En iyi duruşum senden uzak duruşum"
Nasıl çok cilalı değil mi:)

Aldığım bi habere göre bir kaLpağın doğumgünüymüş
KaLpaklık, yıvışlık & pişkinlik bi kişinin içine kaçmış
Onun da doğumgünü kutlanıyor!
Şu yalanlardan vazgeçin kardeş
300 kişi davetliymiş 100'ü ancak gelirmiş!
Hangi doğumgün ya Kral Faruk mu?

"Ben hiç günah yapmadım" demişti Özgü Namal
Mutluluk adlı filminde..
Kendisini takdir eder
Şayan bile bulurum!
Bazen günahsız olmak imkansızdır.

Ağız tadıyla izleyeceğim biriken 10bin milyon dvd
Gözlerimin içine bakarken
Keyfimin içine eden usta birliği
"Olm bana müdürünü çağır onu geberteceğim" diyesimi getirdiği için
Bir kenara tıktım!

Bak tam şu anda koşmak,
Koştuğum için terlemek,
Terlediğim için denize girmek,
Denize girmek için de yeni bikini satın almak istiyorum!

Çalmayan telefonu fırlatmak,
Beni şişko tartan baskülü kırmak,
Leblebili boza gibi olmaz mıydı!

Paramın hesabını yapana kılım'
Uzak olsun yakın olsun
Kapıma gelen herkes muhasebemi tutuyor
Beraber mi kazandık haberim yok anasını satiyim!

Uçak düştü düzen bozuldu
Merakla bekliyor herkes nefesini tutmuş
Olanlardan haber alabilmek için bile
Uçağın bizim topraklarımız düşmesi gerekirdi
Anlayacağın oralar hala yaban eller
Heveslenme!
Mart'ta sadece kapıdan bakma
"Evet"i ona göre bas!

Buralar soğudu bılog güneye mi göçsek?:S





6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Para hesabına bende kılım..

THY Kevin Costnera reklam filmi yaptırdı..uğursuzluğunu aldı..waterworlü hatırlar mısın bilmem...maalesef..Costner e uğrsuzluk ikilisi ayrılmaz.

aaa..pazara bize gel dvd şenliği yapalım?

zeya dedi ki...

Sed
başım dönüyor senin yazılarınd aartık kağıt kalem okuyup yorumları not alacağım :):):)

Aklımda kaldığı kadarıyla ustaları müdürlerine şikayet etme, bikini alma ve güneye göçme satırlarına katılıyorum tamamen...

Para hesabı da var tabii

öpüyorum :)

tubik dedi ki...

o şarkı daha iyi tanıtılamazdı heralde... canım çekti :)))

SEDEN dedi ki...

THY kehanetine hayranım:)))

pazar marmara üni. iktisat teorisi :))

money money is the rich man'ssssss worldddd:)

SEDEN dedi ki...

ahhhh zeya ne yapsam da başın dönmese:))

dönmedolaptandır o lunapark daaa:))))

güney dediysem çok güney değil Alaçatı benim için en uzak güney:))

Bikini almalı hele Zeki bu kadar ucuzlamışkennn:))

SEDEN dedi ki...

TuB! şarkıyı 10 kere dinledim üst üste cidden tutamıyorum.. rüzgara yürüyesim geliyo:)))