5 Ocak 2009 Pazartesi

Tırım Tırım Tırım

"Ey babalarını her sabah öpen çocuklar, ey çocuklarını her sabah öpen babalar! UTANIN! UTANIN!"

U T A N I Y O R U Z!

Siz sapanlarla direniyorsunuz bizimse utanmak aciz silahımız. Utanıyoruz evet! Göz yumduk biz kendi evlatlarımızın gidişine daha kendi içimizde "dur" diyemedik zavallı elimizi size nasıl uzatacazğız..
Utançla yaşamaya alıştık gitti burnumuzun dibinde atılan bombalara susmayı belledik, susturulmayı.. Kaderlerimiz ortaktı tıpkı sessizliğimiz gibi.. Utanıyoruz üzgünüz, utanıyoruz utanç bizim alın karamız..

######################################################################

Sen oyna bılog dünyada yer yerinden inlesin!

2009 kötü bi yıl olacak dedi Rezzan Kiraz kötü mü olduk bılog? Kulaklarımı tıkayacaktım, lafla çağırma kötüyü bilincinde gidecektim ama çok da sevimli başlamadı herşey..

Bi yanda göbek atıp alkış tutanlar bi yanda çığlıklarla ağlayanlar.. Karma karışık olduk bılog..

Hava soğuk, kalp soğuk, ruh soğuk kendimi kendime hapsedesim geldi. Dışarıda görecek ne vardı ki, uyudum, uyandım yine uyudum mutluluğu çok gördüm, gülmek istemedi canım.. Sebebim bi değil!

Başka bi gezegende olmayı istedim.. Hayal ederek eziyetten ruhumu kurtarmayı yanıbaşıma sarıldım.. yazı hatırladım.. kokladım.. tekrar yaşadım biraz kurtuldum.

















Hafızayı koruma amaçlı çalışmalara devam ettim. Üretici, yaratıcı.. kaybetmemeye çalıştım benliği hep rehab sürekli rehab... Makineci kızlar yalelli yaallaa!


















"Çok da mutlu değiliz yahu!Birileri feryat ederken nasıl mutlu olacaktık ki.." Baktım gördüğüm buydu.. Küçük bi kız çocuğu dünyadan hesap sordu.. Bilmediğim bi dilde bildiğim gözyaşlarıyla.. Gözyaşı insanlığın ortak lehçesi oldu. Ne yaptım ettimse aklımdan çıkartamadım.. Utancımı yenemedim..

Bılog bari biz doszt muyuz?