29 Ocak 2009 Perşembe

Sırrı Çözen Bılog! Pes!

Olummm dün geçen sene bu zaman çektiğimiz resimlere baktım, pes! Hava aynı böyleymiş..
Demek küre cidden ısınmış:)) Sonra ben London'a uçarken kar yağmıştı. Uçuşum kardan ertelenir diye ödüm kopmuştu :O Döndüğümde ne kar vardı ne izi:)

Dün resimlere baktım ya:) evet sobe yüzünden baktım:)) Komputer beni görünce ağzı kulaklarına vardı kerip gibi.. He sobeye gelince tam bi şok oldu benim için Resimlerim folderı açtım yarabbi 4. folder var ama boş!!! Cihazdan fotoları komputere yüklerken kendi bi folder açıyo, sonra ben ordan ayırıp farklı folderlara yerleştiriyorum. Bu işlemi yaptığım seferlerden birinde folderdan fotoları almışım ama folderı silmemişim:)))

Sobeyi yerine getirmiş olur mu bilmiyorum bi sonra folderı 4. olarak sayarsak, 4. resim daha önce bılogun gördüğü bi resim....

















Hikayesini anlatmam gerekirse şöyle diyebilirim orda bi servet yatıyor:))) Ikea'dan kolye takma aparatı alınca annem kutuların içinde tıkış tıkış, kalorifer borusunda itim kakım duran kolyeleri sergiye çıkardı. Ben kolye asma aparatına bütün kolyeler küpeler sığar sanmıştım ama olmadı:( Hala kutuların içi tıkım itiş!

Zaten ben aslan burcuyum, merak eden açıp okur, Aslan Kadını takı tuku, giyim kuşam çok sever. Bir Aslan kızını etkilemenin en kolay yolu ona takı tuku almaktır! Gerçi astrolog Rezzan apla takı dğeilde mücevher diyor ama hadi ben yumuşattım! Cepleri yakmayalım dedim:P Aslan demek lüks demek be!

Bu arada ben başka bi sobe başlatmak istiyorum! Parlak bi fikir değil ama olsun ben yapmak istiyorum sadece bugün için kıl olduğun 3 şeyi yaz buraya alem utansın:P Kendimden başlıyorum;

Madde 1- Sabah 24 ayar olmuş Doktor Erol'un aramasını bekliyordum, aradı bi heves konuştuk bana telefonun bozulduğunu söyledi! Konuşurken ses birbirine ulaşmayabilir dilekçe yazdık dedi:O & ses kesildi! Sonra 24bin kere aradım ve ulaşamadım. Telefon açılıyor ama biyonik sesler geliyor! Ya tamam anladık kes uzakta adam ta sınırda da bunu her seferinde bişileri alet ederek gözüme sokmanın manası nedir! Kesilen telefona kılım!

Madde 2- Lady Lis beni kandırdı! Bi çocuk saflığında ne dese inandım ben ona yıllardır. O ne yaptı beni kandırdı! 10 dedi 4 çıktı! Lis'e kılım :))

Madde 3- Sabahtan beri İstanbul'da ne kadar renoğ bayisi varsa aradım ve ancak 19. seferde ne istediğimi ve onlarda olmadığını öğrenebildim! Yetersiz bilgi veren, işini sadece prim olarak düşünüp eksik yapan bütün satıcılara kılım!

Bununla ilgili bi örnek vermek isterim bi kere daha böyle bişi olmuştu HS'de ayakkabı bakıyoruz kadın diyor ki "Burda ne varsa kalan onlar başka numara yok!" .. E iyi ayağımıza uydurup zorla alıyoruz beyendik ya bi kere deli gibi.. Toooobee. Ertesi gün tekrar gidiyoruz aynı ayakkabı her numarası var aynı kadından cevap "O gün depoya gönderdiğim arkadaşımı yeni işe almıştık ayakkabıların yerini bilmiyordu onun için yok dedik" :O hö?

Bi de bugün renoğğuu bayisini aradım dedim ki :) : ) :) ayyyy çok güldüm ona;

"Günaydın binek otomobil satıştan birini bağlar mısınız bireysel müşteriyim"

kızın cevap:):)

"İyi de burası Binek Otomobil değil, Detay Otomotiv!"

muhahahahahahahah diyerek kıza gerçekleri anlattım benden saf olmasın.. Otomobil bayinde çalışıyor ama "Binek Otomobil"den bi haber canııııııımmmm:):)

Ayyyyyyyyy bu sürekli forward edilen komik email tadındaki bılogu bitirirkene hasta bi çocuğun iyileştiğini şöyle anlayabilirsiniz sırrını da veriyorum;

"Kaan oğlum iyi misin?"

"İyiyim anane köfte makarna istiyommm"

& kapıyorum hadi canım gerisi yarın di mi bana kadar var veremem:O

Aaaa Tanya sobe! Tuba sobe! :)) hadi bakalım...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

sefkiLi sed,
mübalağa bir sanattıR ve sanattan annarsın sanmıştımm:)10 oLuR mu be cicim:)

tubik dedi ki...

Benim favorim ayakkapçı teyzedir. O ne kendine güven o nası yediği haltın arkasında durmaktır yaw.. Hastasıyım..

Ha ben olsam döverdim o ayrı..

SEDEN dedi ki...

sevgili adsız (Lis) kadının adı yok!
sanatmış pehhh! hangisi 10 mu 4 mü sanat:)))

SEDEN dedi ki...

tubik

ayakkabıcı teyzeyi bağrımıza bastık biz:)

sevdik başını okşadık ki bizden sonra gelenlere de yapmasın aynı kıllığı diye:))))

defneyleyasamak dedi ki...

bin yaşa e mi :))))

SEDEN dedi ki...

harry potter ve sırlar odası :)))

işine yaradı mı tuba:)

defneyleyasamak dedi ki...

SEN İŞİ GÜCÜ BIRAK DA AKSAMDAN HABER VER.

PS: ayartmak babında, bknz: son fotosu eklenen tremisu, kanyaklıı :)

Tanya's dedi ki...

Aaaa yeni model sobe çıkmış..renoğlar nolmu ş..DOktor Erol'un telefonu hala bozukmuş..mayıs gelsinmiş..

SEDEN dedi ki...

Yeni sobe yaaa ohooo sobesi kaçtı :)))