30 Ocak 2009 Cuma

Siportik bılog!

Aman eksik kalma herşeyden haberin olsun diye yazıyorum!

Beynimi zam gelecek diyerek karantinaya alan satış temsilcilerini protesto ediyorum!

Kaynaşık olduk bu akşam yine blog poartisi var sende katıl, Defdef'in annesini dolduran Tanya'dır :) Ya ev diyorum şantiye diyorum anlatamıyorum poarti de poarti siz Defdef'i de geçtiniz:):)

Wooooow o kadar yeni ki resmini bile bulamadım "İpana 3 Boyutlu beyazlık"! Sensodyne'e rakip çıkarmışlar.. Brigit'in diş hekimi aplası hastalarına bunu yazıyor. İpana'dan komisyon alaydım bu kadar lafa!

Komputer yok, cihazın kablo yok, evde hayat yok teknoloji de yok:) Onun için bu berbat resimle idare edeceksin.. Yeni başladım "Sex&TheCity"in Suudi versionu:O


















Derya Baykal atölyesi gitti Tepe İnşaat geldi eve! Nerde yünler nerde yaka iğneleri! Olum anne ünlü bi tasarımcı olacaktım ona da çimento kattın! Bu lafı üzerine sadece "Kızıl Sonja" alınsın çünkü ona yaka iğnesi yapacaktım ama bizim seramik ustasından gün alması gerekiyor iğne için!

Haftasonu o yapı market senin bu yapı market benim be blog!

LadY Lis doğumgünü yapacak tez vakitte. Eeee kolay değil kızımız 24üne basıyo:P Hali vakti yerinde, eli yüzü düzgün bi kısmete, ağırlığınca altın karşılığı vereceğiz kendüsüğüüüü.. Hafif çeker korkmayın ey kısmet:):) Doğumgünü mü düğün mü belli değil hala bi yer bulunamadı o da cabası!

Bılog yazma esnasında Özsüt'ten ısmarladığım kazandibi kilo yapmaz di mi? Bılog'da bi spor canım enerji harcanıyor burda:P

Bu sabah nasıl olup da üniversite 3 & 4 senelerinde 48 kilo olup bugün daha basküle adım atarken göstergenin sonları vuruşuna inanamıyorum! Kadının kalçalısı be bılog:)))

Kazandibi üzerinde biyolojik tanımlamalar yapmaya gidiyorum...

Bekle beni anacığğğıııııımmm!

PS: Demin arabanın & motorün vergisini ödedim.. ülkemin vergi sistemini hala çözemedim..

4 yorum:

tubik dedi ki...

Bana kilo deme SED!

2 gün önce abimle aramızda sadece 3 kilo fark olduğunu öğrendim.. Depresyondayım, ulaşamazsanız telesekreterime (ki eminim kendisi zayıftır) not bırakınız..

Not: Akşama tiremisu var olum!

Tanya's dedi ki...

Aferin,

Geldin poartiye.ne çok güldük yarabbim yine..

SEDEN dedi ki...

Tubik tiramisu yeme" desem olur mu:)

SEDEN dedi ki...

poarti bünye takılıyoruz öyle:)