2 Ocak 2009 Cuma

Payidaaaar ol deryacığım:P

"Hey gidi blog hey" diye havalı bi giriş yapiyim mi? Geçen yılın muhasebesini yapacak gibi ama yoo yapmicam! Geçmişe maziiiiii demeyi öğretildim. Önümüzdeki yıllara bakalım...


Yeni yıl sabahlarından birine deryacığımın özgün diet kahvaltısıyla başladım. Tepsiyi elden ele geçirirken "Paidaar ol deryacığım" dedim. Anlamını bilmiyorum, yeni yıl gecesi içime kontes ruhu mu kaçtı acep^

















Kırmızı don olayını çözdüm! Donanmaya başladım, yeni yıla yesyeni çoraplarla girdim, yeni yollara gidip keşfetmek için...

















Yeni yıla havalı olsun diye yeni paralar taksim etmişler:P Hanidir paralar bozuldu beri çantaları zaptedemiyorum bak blog sana ne göstercem!

















* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Bak blog ben bu yıl bu kafaları düzeltmeye karar verdim. Artık akıllı olcam!

Bu yıla elim ayağım buz gibi girdim bütün bi yıl üşüyecek miyim!?


Gece 12yi vurduğunda kimseleri öpmedim!

Bi nar sevdasına tutuldum her kapıda nar patlattım! Bereket tanrıçası mıyım?!

I-station'a sonunda pil aldım canavar gibi çalışıyo:) Pili bile pahalı be bu meretin!

Bak blog bu gördüğünü şok olup geçme! Düşün ki daha devamı var kutuların içinde. İşte dişi ırık olmak böyle bişi. Yeni yılda tooööbe etmek lazım kolyeye küpeye:)













^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Deryacığım içeride ajurlardan , pirinçlerden bahsediyor, somon pişiriyor mutfakta, sarımsağın kabuğunu bi çırpıda çıkartıyor...
Yeni yıla baya hakim olduk blog, bugün itibariyle aldığımız kararlarda kararlı kalırsak:)
Soğuk havanın tadını çıkarmalara doymaya gidiyorum blog!
Minareden at beni in aşağı tut beni e mi!

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahaha,

Bayıldım minareden at beni bılog.

Sana kolye küpeyok..

Gece 12de bizimle olsaydın öperdik biz seni yanaklardan..Doktor ERol kadar şehvetli olamasa da..

SEDEN dedi ki...

:)

evet deli bılog oldu bu:)

kolye küpe komasına girmiş ev:(

Doktor Erol'ummm:)

ayyyyyy yaaaaa 12 de öpmedim kimseleri korkudan...

defneyleyasamak dedi ki...

o son fotodakilere ben bi gelip el atsam mı, hmmm, nası girsem, nası alsam, nası saklansam da kacsam, hmmm

SEDEN dedi ki...

ay çok fenlar di mi:D

camdan gir cam kenarında duruyolar:D

Adsız dedi ki...

payidaR:Kalıcı, sonsuza kadar yaşayacak olan..payidaR oLmak ise bu açıkLamaya istinaden kaLıcı oL, sonsuza dek yaşa bi nevi uzun ömüR diLeğidir kendisi..farsça kökenLidir de yanee:))

jacker dedi ki...

vuitton handbags
louis vuitton
hermes
hermes kelly bag
hermes bags