27 Ocak 2009 Salı

Neler oldu bi bilsen!!!

Dönmedolaba hoşgeldin!

Sıralı gideceğim yoksa anlatacaklarımdan kimse bişey anlayamicak. Doluyum doluyum dopdoluyum!

Cuma akşamı Doktor Erol yok! malum baydık artık bende baydım.. Tası tarağı alıp Sosyetik'e taşındım. Cuma gecesi başladık ve Pazar öğleni sonlandırdık neyi mi? 2 günde 8 dvd senasını.

Şaka yapıyorsam bılogger şifrelerimi unutayım! Cuma gecesi Angel'ı izledik sızdık. Cumartesi sabahı hızlı kahvaltı ve tekrar seansa geçiş yaptık;

Blonde Ambition
güldük..
I could never be your woman eğlendik..
Un Vielle Maitresse küfrettik!
When a Man loves a woman sabrettik..
Eternal Sunshine of the Spotless Mind şaşırdık...
The Life Before Her Eyes bakakaldık..
How to deal seansı kapadık..

Pazar sabahı acaba ne izleriz derken zırıl telefon çaldı, ucundaki ses Mama Mia! "Eve gel" diye böğrüşüyo..

Kendimi film setinde sanarak eve geldim. Evde şantiye kuruluyo! Annem & usta duvar kırma planı yapıyolar nası yani !? :O

Baktım duvarları tutacak biri lazım hemen LAdy Lis cemiyete kaynak oldu. Sonuç; Lady Lis banyo mutfak çizdi, bütün Pazar & Pazartesi akşamı Yapı Market satın alındı, banyomuz artık yok, mutfak sırada! Daha şimdiden şantiye konumuna geçildi ruh depresyonda!

Sonra günlerden bugün geldi.. Sabah bi msg LAdy Lis'ten, Ferro Brigit'i aramış;
- Ben evleniyorum..
-Hö? (Brigit'in tepki)
- Annem çok şirin bi kız buldu..
- Buldu derken?
- Temsa'da üst düzey yönetici, ailemize uygun dedi annem.
- dııııııt dıııııt dıt dıt dıııııt dııııt dıt dıt..

Cinnete 1 kalayım habere bak!

Yok anlam veremiyorum ben! Yapamıyorum gerçekten! Ferro yaklaşık 1 yıl boyunca Brigiti'e evlilik vaatleri verdi, kur yaptı, çok havalı davranışlar gösterdi ama olup bitenin adını bi türlü koyamadı. Derken Ferro'nun varlığından bile haberdar olmadığımız annesi çıktı & şirin gelin adayı çıktılar sahneye!

Gerçekten kızdım!

Bi kere insnaların vaktini böyle çalmak ne demek!

Biriyle sevgili ya olursun ya olmazsın yaşadığın şeyin adını koyamamak ne demek!

Şans verildi diye bokunu çıkartmak ne demek!

Biriyle hava olsun, caz olsun diye olunmaz!

Ve kendini ne sanıyorsun! Hayat boyu kimse beklenmez ve vakti işgal edilip böyle davranılmaz!

Çok kızdım!

Alın size Ferro ibret olsun diye!
















Birileri bi okul falan açsın olur mu? Anadan erkek doğulmakla "Erkek", çok paralar kazanılarak da "Adam" olunmuyor gerçekten.

*************************************************************************************
Ben patlamışım be bılog!

He bu arada beni sobeledi Tanya, bende kaldı sobe! Komputerimi 3 gündür hiç görmedim onun için kaleye mum da dikemedim.. ama aklımda;)

Bi dee arşiv fareliği yaptım duvar boyamasyonda Doktor Erol'un kankslarından bi cuple göndermek istedim..


































####################################################################


PS: Blackberry isimli cihazınızı komputer cihazınıza taklaştırınca, ekranın sağ alt köşesinde bi baloncunk çıkar;

"New Harware Found
Blackberry Akıllı Telefon"

O saf komputere sorarım kim demiş diye!!!!

Ofiste bi akıllı cihaz bozuldu yerine gelen konsiye tam bi gerizekalı!

Bi de destek hatları var 0532 757 57 57 beni orda tanımayan yok!



Hayırlara vesile olasın bılog dün gece rüyamda seni gördüm..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ozman feRRo ya bi fök yöö diom..ayıb mı oLdu bence oLmadı:))

SEDEN dedi ki...

Nayn çok da güzel oldu!

Demeyene ayıp olur!

Ferro fök yöö he!

Tanya's dedi ki...

Ferro fök yöö..olmadı ayıp.

O akıllı cihazı camdan attım ben...

Arşiv fareliği işe yaramış Ey Sed..

Bahar geldi mi? Doktor Erol nerede?

SEDEN dedi ki...

Doktor Erol yedin beni evladım!

Kafam bu kadar bi o bi annem haçlı seferi gibiler yemin ederim!

bu hava da beni gıcık ediyo zaten hepten terelelli!

defneyleyasamak dedi ki...

cuma için mızıklananı feRRolar kovalasınnnn

SEDEN dedi ki...

ama ewde şantiye war:(

Hate ferro!