16 Ocak 2009 Cuma

Muhallebiden konular...




















I (can't) go out on (20 February 2009 ) Friday night

And I (can't) come home on Saturday morning

I go out on Friday night (to Babylon)

And I come home on Saturday morning...

bilmem annatabiliyor muyuuuuum?

:( :( :( :( :( :( :( :(

ama siz can go out can come home olunuz:))



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Intırnetten alışverişe sardık çok feciiiiiiiii.. Yapıştım ekranlara, bid delisi oldum.. O dakikalar kısaldıkça saniyede 28 defa refresh butonuna basıyorum. Derdim aldığım şeyi almaktan çıktı, bahisci kaçtı içime resmen. Ben kazanayım da gerisi dert değil! Demek böyle kumarbaz olunuyo:)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Filmekimi'ne gidememiştim, Gomorra ve Vicky Christina Barcelona'yı da kaçırmıştım. Fakat korsanekimini kimse engelleyemiyor, nimetlernden faydalanıp dün Vicky Christina Barcelona'yı izledim. Kulaklarım bayram etti:)) Aynı anda İngilizce ve İspanyolca kavga ediyorlar... Şu iki replik 100 kere falan kullanılıyor;

- En Ingles! Habla Ingles! - Speak Ingles!

adam defalarca bağırıyor fakat nerde üzerine alınacak Penelope Cruz!!!!

Konu şöyle 3 kadın ve 1 adam.. 1 adamın başına gelmesini isteyeceği birinicil fantasiaaa!!!!!!! Şu sinema aleminde işin içinde bi İspanyol varsa sex kaçınılmaz gerçekten.. Barcelona'da cereyan ediyor olaylar artık eş, sevgili, flirt sıfatı taşıyan kimseyi de oralara göndermiyoruz. Sexist Barcelona! Issız adamların dünyanın bütün kentlerini ele geçirdikleri bi çağda yaşıyoruz.. Ben nedemmmm nerelere gidemmm kimlerin kapısını çaleeemmm!

Sırada Gomorra var! Bakalım İtalyanlar ne yapmış:)))

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


LaDy LiS'ten sonra Brigit'de akşam yemekleri ve sinema seansları dolu bi hayat geçiş yapmak üzere.. Adaletsiz dünya! diye böğürmek isterdim evet! Fakat Doktor Erol burdayken düğünlerde falan LaDy LiS'te Brigit'te artık birbirine kavalye olup dans etmeye başlayacaklardı.. Herşeyin hayırlısı..



Ps: ilk yada son olabilmeyi isterdim. Başaramadım.. Günün ikinci grip haberiyim:)


Bılog birlikte muhallebi mi yesek?

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Evet muhallebi yiyin..yok yok..ıhlamur yada adaçayı sana daha iyi olur şu anda.

SEDEN dedi ki...

Aksırmaktan di mi:))))

Burnuma bi çözüm lazım..