20 Ocak 2009 Salı

Madam'ın torunu!

Aylardan Ocak !Stop! Aklını başına topla bılog !Stop! Bahar geldi sanırsan nasıl göreceksin Mayıs'ı! Stop! Zaman geçmek bilmiyor !Stop!

***********************************************************************************

















Ben küçükken bi deli madam vardı cadde de:) Her mevsim eldiveni, şapkası, şemsiyesi bir de çek çekli arabası vardı. Şapkasında kocaman çiçekler, boynunda misket kadar inci kolyeler.. Kırışmış dudaklarına eğri büğrü bi ruj sürerdi. Ceketi, Channel kesim izmarit etekleri, abuk sabuk renkleri gel onda gör bi tipi vardı. On bin yaşındaydı, eski caddeli herkesi bilirdi herkeste onu.. Sadece gülerdi. Caddeyi bir baştan bir başa yürür sonra yok olurdu.. Çocukken korkardım ondan, büyüdükçe korku yerini meraka bıraktı. Hikayesi kafamı kurcaladı durdu ve ben öğrenemeden Madam kayboldu....


Madam hikayesini değil ama mirasını bana bıraktı..
















Haftasonu bak bak gözlerim şaşı olduktan sonra fikrim geldi:)) Fikir gelince elini çabuk tutacaksın sonra kaçar oturup ağlarsın!

















Biri Tanya için, onun melekleri & Aliş'i var..

















Biri Dido'ya, kedisi & mavi gözleri var..

**************************************************************************************


Baktım ortalık Derya Baykal'ın atölyesine döndü bende zıvanadan çıkıp elime geçene saldırdım.. Ne mi oldu..
















Çok güzel iki yaka iğnesinden sonra bıyıklı Minnie yaptım! Dünyanın en çirkin yaka iğnesi bebeği olarak Lunapark'da ona da bi yer verdim. Çirkin diye dışlamayın sevin onu:)))

















Dedim ya Derya Baykal esansı çoktan yayılmıştı etrafa işte o kalabalık içinde Snnopy'nin başına gelenler...






















Kafasındaki peluş oyuncaklara örülmüş elbise, kukuleta vb. malzeme değildir! Annemin kendine ördüğü hırka ve bileklikleridir ancak konulacak yer bulamayıp etrafa savrulunca, Snoopy'nin kafasına denk gelmiştir!

**************************************************************************************

Her evde vardır eminim!

Ananemde vardı, teyzem de vardı, berikinin annesinde, ötekinin yengesinde böyle bi sepet mutlaka vardı! Bizim sepet bu devre pek bi dekoratif onun için yeri var orda duruyor. Ama benim hain planlarım içinde ondan bi battaniye çıkarmak var:))) keh keh keh çok kötüyüm he bılog!
















***************************************************************************************

Resim arası bılog köşemizin bu bölümünde "Bılogır Poarti" resimleri yer alıyor. Valla filtresiz, fotosuz shopsuz, ayıklamadan işte benim şarzı biten cihazıma takılanlar!









































































































































































































6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahh..yaka iğnem dün yakamdaydı..bugün diğerleri arasında yerini aldı..yarınsa kimbilir..gelir konar yakama...

Blög partisi resimleri süper..can çekisşen cihaza rağmen..bakalım yarına ne fotolar cıkacak...

SEDEN dedi ki...

:):):):):):)

deli bılog! resim delisi:)

tubik dedi ki...

makina hakkaten can çekişmiş hehehe..

Resimler çok manyakmış allahım bu kadar mı çirkin çıkılır bütün resimlerde..

Akşama kadar çalışıp poz denemeleri yapıcam ofiste tuvalete saklanıp.. :P

SEDEN dedi ki...

:)))))

makinayı açtığım an şarjı bitmişti ya:(..


çalış evet boş bırakma.

-napıyosun kızım
-poz çalışıyorum anne

defneyleyasamak dedi ki...

kocam at hırsızı olmus tüm resimlerde, kaçarım, hatta kaçtımmm

SEDEN dedi ki...

ya saçmalama sanki herkes kainat güzeli çıkmış da toooobe tooobe ..

kocadan kaçılır mı caiz deeel:)