19 Ocak 2009 Pazartesi

konudan çok uzakta bişi...

birileri benden önce daha güzel bir araya getirip, söylemek istediklerimi çok daha güzel aklına saplanacak şekilde söylemiş. keşke o ben olaydım dediğim kitaplar okuyorum, o ben olaydım şiirler, o ben olaydım şarkı sözleri..

hayatta bundan başka hiçbir şeye ben olaydım dememeyi istiyorum. o kitapları, okuyorum ruhuma o şiirleri, kalbimde çarpıyor o şarkıların sözleri. bunlardan eksik kaldım bu hayatta tek mahrumiyetim bu ola diyerek!

ne fena birşey eksik kalmak.. sevgide eksik kalmak, mutlulukta eksik, eksik eksik hep bir yanın, herbir yanın eksik kalmak. eksikleri acıtmasa insanı en acı eksik bir şiirin sözlerini yazamamak olsa..

su gibi sözler akıyor içimden, yaşanıyor ve geçiyor tıpkı hayat gibi. hayatta birgün geçmiyor mu? her sabah uyanırken eşlik etmiyor muyum geçişine, geçip giderken bana pis pis gülümsemesine, göz kırpmasına şahit olmuyor muyum? en nihayetinde affedip geçmiyor muyum? derin izler bırakmasın diyerek...

acının adını bilmek istemiyorum. tadını sadece biberde tatmak. ben dağına göre kar istemeyen olmak istiyorum... kendi iyilerimi, kendi mutluluklarımı kurup oyun evimden çıkmamak istiyorum. fakat illa kolumdan çekecek bunu da adım gibi biliyorum.

bılog hassalaştık hea?

4 yorum:

tubik dedi ki...

hassaslaşmışsın bi de hassaslaştırıyosun adamı..

Her sabah aynı hislerle güne uyanıp, kaçırdıklarına ve kaçırdığı için eksik kaldıklarına yanan bir insan olarak, içimde eko yapa yapa okudum..

Bazen düşünüyorum, hayat bu kadar mı acımasız bişeyleri değiştirmek, eksiğin yerini doldurmak için, yoksa ben mi acizim?

Tanya's dedi ki...

Hassaslaştığını ben nasıl farkedemedim Sed..bu blögle konuşa konuşa böyle oldun sen...

Yahu neyi eksik neyi yarım yaşıyorsun..etrafına bi baksana..ne şanslı olduğunu görsene..kör mü bu Seden Blög?

SEDEN dedi ki...

Tubik,

hassasiyet kuyusuuu bu çekerm içine:)yalnız gitmem:))

şaka bi yana kızıyorum ben o eksikleri dolduramamaya evet!

bişi yapmak lazım!

SEDEN dedi ki...

Tanya,

ben filozof oldum:)

meraba ben eflatun hayatın eksiklerini düşünüyorum!