28 Ocak 2009 Çarşamba

I luv to write U!

Ayyy dün gece tam uykuya dalarken çok güzel bloglar gelmişti aklıma.. Bütün gece LAdY Lis'e maşa yaptık, Brigit yeniden spora başlamanın heyecanıyla herşeyi yedi, gülüştük, dertleştik, film izledik tıpkı eski günlerdeki gibi. Tabi bu muhteşem atmosferi soluduktan sonra aklıma gelen harika blogların 1000i 1 para idi ama ne oldu uykuya yenik düştüm!

Haykıra, püsküre güldük dün gece.. İhtiras Rüzgarları vardı Brad Pitt'in:), filmin 1918 yılında biz ortaokuldayken çekildiğine karar verdik. 102 yaşında hala 25 gösteriyoruz:)

Brad Pitt'in gerçekten kız güzeli olduğuna karar verdik! O saçlar, o bebek surat, o çerkezleri kıskandıracak beyaz ten..

Filmde Susannah rolündeki yengenin herkese verip bi kayınpederine kaymamasına baktık kaldık. Ayrıca ben gerçek adının sabun markasına benzediğini idda ettim:) Bkn: Julia Ormond

Anthony Hopkins'in bi gecede beyazlayan saçlarını, rüyada nur yüzlü dedeyi görüp kötü alışkanlıkları bırakmaya:)

Film boyu seksist hareketlerin sınırsız oluşuna :O.. Yıl 1918 :O

Brigit'in çok güzel çay demlediğine..

Zalim kaderin kör talihle akraba olduğuna..

Derken eve döndüm evde şantiye devam. Komputeri yine göremedim:(( Kızlar arasında palaşılanlar hiç bitmez, bitmesinde.. Bazen ayrı kalıyoruz ama zaman bize zalim değil çok mutluyum.

####################################################################

Şantiye dünyasında yaşayınca şuraya iki resim bile koyulamıyo!

Misal yeni başladığım kitap!

Sobe!

Ev üretim kendi zırvalıklarım!

Komputere çözüm arayacağım bu devre şimdilik havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun adlı spikerle sizi başbaşa bırakıyorum..

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Koyma resim..biriktir..sonra bombalarsın buraya..şimdilik yaz..hep yaz..

SEDEN dedi ki...

tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır tıkır

resim arası blog yapıcam sonra:)