21 Ocak 2009 Çarşamba

GomORRa

Şöyle bi kenara çekil bakiyim bılog FilmEkimi Sahne 2 geliyo!

FilmEkimi'ne gidememiştim, Gomorra & v.C. Barcelona'yı izleyememiştim, sonra buldum (2. baskı oldu sorry) & finally GomORRa'yı da izledim.

Avrupa Sineması'na hayranım sebep; malzemeden çalmıyorlar, her role bi adam, herkes bi karakter. Diyelim kan lazım, alabildiğine kan var her yer kıpkırmızı.. Sex desen ona keza.. Silahlar & drugs havada uçuyor zaten.. Bu adamların tek eksiği dialog bence! Az laf çok iş:)

Gomorra oyuncuların ensesinden, tek kamera ile çekilmiş bi film:) Fakat oldukça etkili ve bana kalırsa sürükleyici de.. Uzunca bi film ne de olsa Avrupa işi. Amorres Perros'u izleyenlere yabancı gelmeyecek şekilde işleniyor konu. Aslında tek bi konu var "Mafya" ama birbirinden bağımsız bi çok kişi ve onların hikayeleri kullanılarak anlatılıyor. "Aaaa bu adam nerden çıktı" yada "Kimdi bu ya" gibi soruların kaçınılmaz filmi. Bütün İtalyan halkı filmde sanırsınız.

İtalya'da herkes farklı sektörlerde olsa bile bi şekilde mafyaya karışır ve başına ne mi gelir işte orası filmde.. Ben yavaş da olsa, sahneleri içimi de karartsa Avrupa Sineması severim. Çok batılıyımdır ayıptır söylemesi. Bu filmi izleyecek olanların Polat Alemdar özentisi olmaması gerekir altını çizerek belirtmek isterim.

####################################################################

Yakinen tanıyanlar bilir "telefon mağazacılığında" üstüme yoktur:) Oturduğum yerden telefonla her mağazadan istediğimi ayırtır, bedeni var mı yok mu öğrenir, kasiyerle, mağaza müdürüyle kanka olur, abartıp istediklerimi mağazadan adresime bile kargolatabilirim. Sınırları da zorlarım. Internetten yine telefon mağazacılığı yapmak için bi yeri arıyordum ki bakın bütün mağazaların adres ve telefonlarının kayıtlı olduğu bu sayfayı buldum. Olur da oturduğunuz yere bi etek gönderilmesi gerekiyordur;)


**************************************************************************************

Ay bu sabah yataktan yine kazınarak kalktım! Bu hava beni deli ediyor. Nedir şimdi bahar mı geldi! Keşke gelse:( O zaman Doktor Erol'da gelirdi..

- Doktor, doktor yok mu? Bi doktor çağırınız!
- Erol... Erol.. Erol... (diye inlemektedir genç kız)

PS: O genç kız ben tabi başkası olsa, ayılıp yolarım saçını!

####################################################################

Dün beni telefonda 45 dk. kıvrandıran LAdY LiS'e huzurlarınızda buradan kocaman bi "Tuuuuuuuuuuuu sana" çekmek istiyorum. Ya belki öldüm telefonu açmadın anladık, bi daha arayınca yüzüne kapatıp geri de aramaması nesi ya ! PEs & bi "Tuuuuuuuuu" daha!

*************************************************************************************

Bu güzel kış baharında, denizin kinarında kertiyor olabilirdim değil mi bılog! ama sen ne yaptın haftasonu tamıda kerteceğim vakit havayı bozdun.

Gel anlaşalım ya Doktor Erol ya hava he hangisi?!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aa ne ayıbb:)koL kıRıLıR, yen içinde kaLıR, bıLoğa taşımakta nediR..kapadıysam, sebebi vaR..aRayamadıysam sebebi vaR:))ufak bi canavaR iLe biRlikteydim, konuştuRmuyoRdu beni teLefonna.affına sıınıRım:)

SEDEN dedi ki...

ha bu da saaa bi ders olsun dursun!

:)))

yen japon yani mi:))

Tanya's dedi ki...

Aaaa lady Lİs...terbiyesiz hehehe..

Doktor ERol gelsin..bahar olsun...ama sahici bahar..senin saatin şaşmasın..

Akşama disco disco...

SEDEN dedi ki...

yaaa ama hak etti pis kafalı!

bak o yukarıdaki adsız var ya ta kendisi.

Akşama dikso!

Doktor Erol gelsin bizde bıloger poarti yaparız:)) kuzu kafalım.

:)