15 Ocak 2009 Perşembe

Doğukapı, Fondue, Kod adı Bılog!

Resim arası bılog olmaya dönüşüyorum az kaldı!

Demek öyle bi yer etti ki içimde Kars es pes kes diyemiyorum...

Sözü çağırmak vardır, varmış yada! Alaçatı'da bi gece ama gerçek gece böyle saat 04:00 falan Nigger, Doktor Erol, Söbü otele dönüyorlar.. Political Science meraklısıdır Doktor Erol, Nigger sanatçı, Söbü'de çiftlik ağası.. Çiftlik ağası derken şaka yapmıyorum gerçekten danaları var! Alaçatı'da saat 04:00 oldu mu bilen bilir hallerden pek hayır gelmez, öyle de oluyor. Derin bi sohbete dalıyorlar, sohbet bi müddet sonra sohbetlikten çıkıyor biraz itişmeye dönüşüyor. Hıı, ne mi oluyor? Medeniyet çerçevesinde bi tartışma; sebebi o gece bizimkilerin Alaçatı'da oluşu ve dünyanın sadece bundan ibaret olmadığı. Kısaca "Bu ülke sadece Alaçatı'dan, İstanbul'dan oluşmuyor.. Ne kötü çünkü biz burda keyf ederken Türkiye'nin öbür ucunda birileri sıkıntı çekiyor!" diyor ve benim Doktor Erol bavulunu toplayıp Türkiye'nin en ucuna gitmek için yola çıkıyor. Nigger & Söbü, Doktoru ikna edene kadar deveye hendek atlatıyorlar. Doktor "Türkiye'nin en uç noktasına gitmek"ten vazgeçiyor. "Düşün de konuş be adam!" diyorum bende çünkü gittiği yer en uç değilmiş daha ucu varmış "Dk!"#^ !! Güle gelsin olur mu:):(


Burası hayatımda yeni bi yeri olan biricik Kars'ın Kafkas Üniversitesi Devlet Konsevatuarı binası. 55 öğrenci var.. Biz bi tanesiyle tanıştık Giresun'lu Murat! Keman bölümünde.. Doktor Erol'a dedi ki "İnan benim şafağım seninkinden daha karanlık!" Okul daha hiç mezun vermemeiş :O

















Lunaparkın içeriği bugün biraz karışık oldu ama affınıza sığınıyorum.. Aşağıdaki bina ülkem semalarına yerleşmiş kara ve kalın bi bulut tabakasını temsil ediyor.. O ne demek!? Binanın tabelasını görünce anlayacaksınız ki aslında kimseye özür borcumuz yok! "Katliama Uğramış Mağdurlar.."





































"Sed çık şu Kars modundan" sesleri duyar gibiyim...

Hayata dönüyorum.. Doğukapı'yı duyup kendimden geçince Sosyetik ve Karpuz Kralı kafamı dağıtmak istediler:) Hala ortaokuldaki o spastik çocuklarız:) Kafanı dağıtmak demek elinle küt diye ötekinin kafaya patlatmak demek:)) Gülüyorum ama gülünecek hareket değil!

Yeniköy'e gittik lö cafe dö Suviss.. Türkçe meali Swiss Cafe. Fondueeüğğğ yedik! Fondü nedmek anlatiyim mi evladım! Cık anlatmann git ye kendin öğren! Ben diyim ki sadece patladık ve tadı damağımda kaldı:))






















"Bılogır poaarrtyysi" şöyle oluyo özellikle haftaiçi ve Avrupa Yakası günü yani Çarşamba seçiliyo yeni bölümü kaçır ve ertesi gün işe kendini yataktan kazıyarak git! Bi bılogırın evine doluş yapılıyo sonra gelsin öküzgözlüm gitsin şirazettin, fotolar şip şak, sohbet dara dara dara dara, müsic derken saat 02:00 ediliyo.. Ah polisten nası kaçsam vah ehliyeti nası kaptırmasam festivaliyle yatağın yolu tutuluyo. Dikkat ev değil yatak:)))

ŞArZı biten cihazımı şarzettingden sonra delil ve belgeler ile bu bılogdaa:))

Bılog sen boy mu attın ?

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sed,

Kimseye özür borcumuz yok..resmi gördüğümde gözlerim yuvalarından fırladı..

Seni Kafkas Universitesine filolog yapalım ister misin?

SEDEN dedi ki...

Biliosun ki bu fotoyu bılogıma koymicaktım..

Beraber resimlere bakarken senin gözlerini yerinden çıkmasıyla fikir çıktı..

Kars'ta bu binanın önünde çokca vakit geçirdik bi bilene sormak istedik fakat halk olup bitenden bi haber..

Evet herkes tarih profesörü olacak dğeil ama bi haberlik baka bi vaziyet. Bizim içimiz cızladı.

Filolog di mi hımmmmm iyi fikir. En işe eğitim maksatıyla 5 ay ara vereceğim çok idealist bi genj oldum. Ülkemin gençlerini gidip İspanyolca aydınlatacağım. KAfkas Üniversitesine başvuruyorum:))))

zeya dedi ki...

Konservatuar binası eskiden öğretmen eviydi. Son gidişim ilk öğrenci aldığı yıldı süper bir konser vermişti öğrenciler.

Kar's otele gittin mi?

Kimseye özür borcumuz yok da bunu anlamak istemyen çok ne yazık ki...

Doktor Erol ne zaman dönüyor?
Şafak kaç??

SEDEN dedi ki...

Zeyaaaaaaaaaaaaaa,

Hoooorrrraaayyyyy KArs'a mı gitmişsinnn eskiden:O

Kar's otele gittim:)) en güzel binalardan biriydi.

Doktor Erol baharda gelicek, şafaaaak herhaldee 121 falan..

Az gibi ama çok...

superior dedi ki...

hermes birkin bag
hermes birkin
hermes bag
hermes handbags
gucci handbags