6 Ocak 2009 Salı

Cuenta Atras!

Geri sayıyorum mösyö!

Masamın tam karşısında duran mor çiçeklere bakıyorum, ekranın sağ alt köşesindeki saate bakıyorum, karşı duvardaki takvime ve kalp atışlarıma.. Nabzım zırvalamış vaziette, uykularım bozuldu, rüya desen herşey rüya herşey gerçek "ben kimsiniz?" hallerindeyim.

Ve dünya da geri sayıyor mösyö! Bak Gazze'ye çıkacağız yakında. Bi 19 Ocak 2009 sabahı güneşle uyandın mı hiiiiç isimli bi türkü olur mu gelecekte! Her bi şeye yeşil ışık yakıyoruz, onda bunda şundadır memleketce gönlümüz!

Çocuk olsam yeni yıl ödevini teslim etmiş, kurbağlarda üreme panosu hazırlıyor olurdum. Çocuk olsam 2 hafta sonra gelecek karnemdeki kırıkları ama yine de affedileceğimi, üstüne bi de kar yağarsa iyice kudurabileceğimi düşünürdüm.

Kılları ağırmış gaylerin ipliği pazara çıktı, şemsiyeli saldırı ülkem sınırlarından daldı.. Sikandallarla açıyoruz gözümüzü her sabah oo mondiyö!

Ellerim soğuklardan resmen patladı mösyö.. Hatçeye ramak kala nütricinaya sığındım, İsviçreli balıkçılarla aynı kaderi paylaşıyorum ama ne fayda!

Avrovizyonda birinci olacağızızızızızızızızzzz! O belini kopacak gibi öyle kıvırırsa cidden Hadise çıkacak:) Düm tek tek isimli kalp çarpıntım var a dosztlar:)))

Kendimi oyalıyorum böyle.. hani ninni söylerdi ananem ayaklarında beyin sarsıntısı temposunda öğle uykusu vakitlerinde, işte öyle bi yüzyıldan geçiyorum! Sallıyorlar sürekli, beyn cidden düşünemeyecek kadar sarsıntıda ve geri sayım yapıyor... diez nueve ocho siete seis cinco cuatro tres dos unOOooo!

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahahaha..ben biliyorum o sarsıntıdaki beyni...az kaldı az...

SEDEN dedi ki...

ay merkürdenmiş :) 1 şubat a kadar bana tahammül eidn çok iyi olucam:)merkür diyo!

tuğba dedi ki...

hadi gözün aydın seden belalın geldi:))))

SEDEN dedi ki...

aiiiiiiiiiiyyy kızıl sonja!

başımın üstünde yerin var hoşgeldin:))

googler dedi ki...

prada purse
prada uk
prada hand bags
miu miu
miu miu handbags