19 Ocak 2009 Pazartesi

Ceryan yapma!

Umduğunu bulamayan bılogır!

Gribal infekşın yüzünden bütün pazar evdeydim. Yaptıklarımı yarın bu bılogda resimli böcekli anlatacağım.

Cihazımı şarzettim bılogır poarti fotolarıda yarın burda.

Neden bütün bunlar bugün değile gelince resimler beriki kompüterde onun için:)

Bu arada Cuma gecesi ben, Sosyetik ve avukat Körfez'e gittik. Balık yemeee fakat üç kadın bir araya gelince ihtilal oldu. Vır vır konuşup şarap içip, gülmekten yemee sıra gelemedi. Bi ara Sosyetik "Yesene!" diyodu:)) Masamız tam Atam'ın güzel bir resminin karşısındaydı:)) Cumartesi telefonda sadece bunu konuştuk. Eski dostluk çok özel bişi bu da kulağına küpenk olsun bılog!

Cumartesi kafam bu kadar oluncaya kadar bi sürü laf dinledim. Akşam eve geldiğimde sadece başağrısı vardı. Cumartesilerin tadı kalmadı zaten Doktor Erol gitti gideli...

Pazar en kominks gün oldu. Semirdim polar sabahlıkla gezmekten. PAnda gibi evin içinde... Birde aktivite delisi oldum yarını sabırla bekleyecek bılogır ve tüm lunaparkırlar görecenkler:))

Burnuma Avrupa Yakası'ndaki Şahika gibi mendil tıkmaya gidiyorum. Ne olduğunu şaşırdı konuşurken bile musluk gibi akıyo...

Bana geçmiş olsun.... Bılog ceryan yapma çocuuuuum!

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahahahayt..ben bekliyorum yarını merakla o zaman...bugünü gördüm zaten hehehe.

tubik dedi ki...

Anam.. Geçmiş olsun yahu!! Soğuk alan alana. Bi ben yatamadım evde iş günü battaniyemlen yaaa!

SEDEN dedi ki...

Yarın daha eğlenceli bılog.. dönmedolap bılog yarına:))

zeya dedi ki...

ben de bekliyorum yarını o zaman.
Geçmiş olsun çeşme durumuna !!

SEDEN dedi ki...

Tubik,

olm acaba sana bulaştırsam mı?

ama benim grip yatıran cins değil yatıranlara yanaşman gerenk mike:))

SEDEN dedi ki...

zeyaaaaaa,

saoool hapşu!

yarın resim delisi olucak bılög ;)

bende beklicem:)))