22 Ocak 2009 Perşembe

Bu BıLoGG Difrent(E) BılOOg!

Geleneksel Bılogır Poartisi!

Bılog sana nazar değdi biliyo musun! Heh bak o anti enerjik bi gözler var onlardan değdi:(

Defdef'in annesi ve babası (namı diğer Koray ve Tuba) gelemediler canım!

Hastalık girdi araya :(

Oysa Defdef'i görecektik:(

Yarım kaldık..

Ama benim sana göstereceklerim bitmedi!

















Bak bunlar Tanya'nın kominks ve supermini crocksları:)) Beni duyan bişi varsa ona böyle crockslar giydirebileceği Aliş diliyorum!


















Bunlar "eş"ler:) Şu Cank bu da Şuh Hocam:)) Sohbet arası müzik dinliyor ve foto şipşak üzerine yorum;)




















I hate Makarna bacank! U know bılog! Şebo! Bi çorapları var, gel hayrete düş çorapları kızın! Şimdi kendi de tasarlayacak çoraplar o zaman sen oyna bılog sen oyna!!

















Yahu biz Zeya'yla okuldaş çıktık bılog:))) Sanki kardeş çıkmışız gibi söyledim seni de heyecanlandırdım ama:)) Süper bi gülüşü var! Poz değil gerçekten böyle kocaman:)))


















Tubik işi bırakıyo bılog Photography Artist olucak! Kocası ona D60 alıyo artık kamera arkasına geçicekmiş:))))

PS: Verdiğim sözü tuttum Tubik yayınladım Barbie fotonu karışmam:)))

















Ayak çakrası var mı? Tanya'nın ki çok baskın öyleyse:) Reklama giricek ama no39.. E anla sende!

















Hocam makinist oldu:) Kendinden geçiyordu... Ona söyleyecek iki lafım vardı;
- Hey dj come on play my song!
- Hocam o makina beni zayıf göstertir mi?


















Benim cihazın öyle bi flaşı patladı kiiii:))))

















Herkesin gözler JApOn!


















Beni ne Mühendisler istedi de pempe ayakkaplarımın tersiyle ittim hepsini bi Doktor için:))


**************************************************************************************

Bana alzheimer muamelesi yapma! Tamam 4ü klasör 4üncü resim aklımdaaa.

Aaaaaaaaaa eve gidebildiğim mi var bu bılogır poartilerinin gırla gidişinden!

Eve gidip kompüterden bulucam sonra ebelecek birini bulurum elbet.

Haydin bılog bana yol görünktü Kars dediler.. Bohçamı alır giderem!

15 yorum:

Cthulhu dedi ki...

Yazamadım ben daha. Böhüü... Vaktim yoktu. Akşama artık.

Tanya's dedi ki...

Seeeed,

Süper parti..süper fotoğraflar..o hoca hakkatten şuh çıkmış..hahayt...Tubik ne güzzel çıkmış...ah benim kroksların küçüklerini giydireceğim aliş mi? Amiiiin....

Hadi bakim 4x4.

KOrayın babasına geçmiş olsun.

Sebnem'den dedi ki...

harika ozetlemissin Sedcigim....bundan sonra free friday geceleri yapacagiz,
Doktor Erol da gelsin koca tekerlek kars gravyerleeeee
i hate makarna bacagi konusuruz bir ara....Uzun sac!
hahaaaa bu arada T....zade olayina guluyorum halaaaaaaa

SEDEN dedi ki...

Cank,

Heheheheh!

Sen bırak party falan yazmayı makinayı yaz.

Bi hayırsever bılogır çıkar belki:)))

Tubik barbire evet daha da eminim artık.

SEDEN dedi ki...

Tanyaaaaaaaaaa,

O hocam bi şuhiyet gelsi şaraptan mı acep:)

Alişşşşşşşşş gelsin her renk crocks alalım, böyle her renk paçası düşük şort, sloganlı tshirt ve gömlenk!

Offf aliş gelse var ya alışveriş canavarlığının kitabını yazarız yemin ederim!

SEDEN dedi ki...

Şebo,

O zedeyi biz zede etmişiz baksana:)))))

Makarna bacaksın ince altı üstü eşit oranlı bacak mı olur! Olursa da makarna olur:)))

Çorabın hayranları var çalışmaya başlasan mı hemen:)

Tanya's dedi ki...

Offf hemde nekitap yazarız..fasikül fasikül..

zeya dedi ki...

ayy kardeş çıktık gibi oldu zateeen.
ne çok ortak nokta varmış. Süpeeer bir akşamdı. İyi ki tanıştık kaynaştık :):)

öpüyorum

SEDEN dedi ki...

zeyaaa,

hooooooorrrrrrrrrraaaaaaaaaayyyyyyyyy!

evet süper iyi oldu.

hoş önceden tanışmıştık ama şemsiye sebebiyle:))))

şimdi kaynaşımlı tanışma oldu:)

çok da güzel oldu:)

Ersin dedi ki...

hahha şuh hoca çok güldüm yahu ne alemsin kızım,
kamera zayıf ayarlı olduğundan çekebilir, merak etme

SEDEN dedi ki...

hocam şuh değil misiniz lütfen:)

defneyleyasamak dedi ki...

hepinize kocaman bi hıh gönderiyorum.

seboya özel not: ben de isterim o koket coraplardannn

SEDEN dedi ki...

Tutbtub:(

Sensiz olmuyo ama...

Bi daha sizle poarti tamam mı:):)

tubik dedi ki...

Ben yine yorumlarda geç kalmışım..

Resmim şahane poster yaptırıp reklam ajanslarına göndermeyi planlıyorum.. İnsan Kaynaklarından reklam dünyasına..Ve son olarak harbiden de kamera arkasına geçerim.. Mankenliken fotoğrafçlığa geçti diye haberler yapılır hakkımda..

Amanın biri beni uyandırsın..

Yalnız bi 80'ler partisi yapsak çok eğlenceli olmaz mı..Yan sayfadaki konudan direk sazanlayarak?

SEDEN dedi ki...

uyanda tubik balığa gidelim:))

oldu mu uyandın mı?