11 Ocak 2009 Pazar

Bembeyaza Yürüdüm...

Yaptım evet!

Bana meydan okuyan beyazın üstüne yürüdüm.. Kurtlu tepeleri aştım, karlı dağları deldim..
















Issız bi yer orası, hava limanı kapısında şöyle dedi uşak "Kars güzeldir ama sahabı yokhtur"..
Sarkaçların altından geçme ne olur bi yoldan geldim..




















Çocukları al yanaklı aç ve hepsi genci, yaşlısı kösele ayakkapla buzda düşmeden yürüme kompetanı, ilk hevesleri, gençlik heyecanları, bütün oyunları beyaza mahkum..



















































Ufoları ilk onlar gördü ama hiç bilemediler çünkü herşey beyaz içinde kayboluyordu..


















Geceleri yenik düştü direnemedi.. O ışıklarda gözler birbirine hapisti.

















Köpeklerin çocukları gezdirdiği, yaşlı amcanın "Şipşak yok mu şipşak? Bi poz versem resmimi çeksen sonra bana versen.. O da benim bi anım olacaktı. Ben buraya gelemedikten sizle konuşamadıktan sonra ne anlamı olacaktı.. Senden Allah rızası için bi resim isteycektim" dediği delice bi yer..

















Şu gördüğün yolun sonunda, şu karlı dağın ocağında bir yiğidi bir de ömrümü bırakıp geldim.






























Bundan da eksik kalmadım diye döndüm..

Bılog çok uzun yoldan geldim bana bi bardak su ver gideceğim..

11 yorum:

tubik dedi ki...

SEDo mazo!

Gitmişsin harbiden.. Helal olsun :D

SEDEN dedi ki...

Tubik:)))

gitmem mi beah:)

saol varol gittim oh be:)

Sebnem'den dedi ki...

aaaa..dedikoduya uğrarım ben bir ara..Merak ediyorum neler yaptın diye:))
Sevgiler Sedencik.....

Tanya's dedi ki...

Sed,

Ne güzel anlattın Karsı..Doktor ERol'u..yiğidini..gelde ağlayalım burda.

SEDEN dedi ki...

Tatiiii,

Doktor Erol Kars valisi çıkıcak:) sloganı da "Seviyorum laaan" olucak:) Bende first lady olucam:)
ağla ağla ağla ağla ağla ağla ağla

Doktor Erol geri gelsin hemencik.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Kars:Türkiye'nin bir ucu...Ben de aynı durumdayım. Şafak:122! Zaman çabucak geçsin! Bekleneler çabucak dönsün!...

Sebla

SEDEN dedi ki...

Sevgili Sebla,

Kaderdaş çıktık desene:)

Dörtbin gözle bekliyorum kavuşmak için:)

Her bekleyen beklediğine kavuşsun!

SEDEN dedi ki...

ŞEboooo!

İyi ki gittim:)))

tuğba dedi ki...

HELLOOOOOOO SEDENNNNNNNNNN :))))))) PEŞİNDEYİM DEMİŞTİMMM:))))

SEDEN dedi ki...

:)))))


aiiiiiiiii kırmızı kafa ya!

:))))))))

googler dedi ki...

mulberry purse
mulberry purses
discount mulberry
chloe bag
chloe paddington