30 Aralık 2008 Salı

Sorular sorular sorular bi sürü sorular....

Yeni yıl dilekleri listesi yaptım mı ben? Hmm yapmadım sanırsam... Yeni yıl ruhunu kaybetmedim ama liste yapsam isteklerim yine aynı monoton isteklerim olacak. E o zaman ne gerek var listeye? Hey gidi blogsen nelere kaaadirsin yapsam mı bi liste en afillisinden sana^

Sevgili Noel Blog yeni yılın dünyaya barış, açlığa son, küresel ısınmaya dur, eOkonomink krize git getirmesini istiyorum....

Ay yok yapamicam:) benim yeni yıl dileklerim yok sadece bu yıla mutlu ve huzurlu girmek istiyorum. Sorusuz ve dileksiz sadece mutlu ve huzurlu.

Biz yeni yıl heyecanını 31 Aralık gününe kadar hergün midemizi hamurişleriyle doldurarak geçiriyoruz. Ofisi süsleyeli haftalar oldu. Ağacımızın altı çoktan hediye doldu. Severek hediyelerin arasına kartları sıkıştırdım:)

Ufak bi kilise ortamı oluşsa bile her yerde mumlar yanıyor.. Bütün ışıkları açtım... Yeni yıl temsili herşeyi yaptım.

Bi gün önce gireceğiz yeni yıla, herkesle paylaşabilmek için bakınmalık, tadılmış gibi yapılmalık resimler.

HAPPy NeW YeaR !! ve GooD LucK;)























































































3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aaaa..kukiler..100 kilo olduk olm..hepsi senin yüzünden..yeni yılda brokolileri burnundan tıkıştırıcam hehe..

SEDEN dedi ki...

2009 yılında kilo versek evet ya süper dilek olur bu:)

başa gelen çekilir biz brokoli mahkumuyuz abla:))))

splendid dedi ki...

dior uk
fendi
fendi purses
discount fendi
fendi handbags