10 Aralık 2008 Çarşamba

Rıttıt Tırırırı Rırıtırıt Rıttırı Rırıt

Bütün bayram PAzar sabahı gibi midir yahu!
Gibidir evladım ver gazı, iyice tirbe girip kirlileri renkelerine göre ayırıp, akşam yemeiiini ocağa koyup, alt komşunun çacuğunu da okula hazırlık niyetine yıkayıp ütüleyeyim.

Yok bugün daha sakinim. Tepemde radyo ekseninde sirk müziği çalıyo "Rıttıt Tırırırı Rırıtırıt Rıttırı Rırıt".. Medrano Sirki'ne götürmüştü annem beni, elimde bi bayrak sallayıp durmuştum...
İşte öyle sallıyor hayat beni donunda sirkte gibiyim..

















Bugün Moda'da bi sokaktan geçtim, gençlik toplaşmış çetecilik oynuyordu.. Herkes Polat, herkes Alemdar!


Bayram bitmeli yoksa tatlı yemekten ben biticem. İmajım çizik çüzük zaten bari itibarım sarsılmasın.


Kadın milleti tatil demiyo, bayram demiyo Kadıköy Mango'da kuyruk bekliyo.. Ama Mango bu dünyanın her yerinde yakalanırsın ışığına:)




















Havalar bile şaşırttı beni, havanız nasıl olursa olsun sizin havanız yerinde olsun diyen spikeri özledim.. Yaz demedim, kış demedim, hasretinden makyajımı bile silmedim, terli tshirtinü koklayacak hallere geldim. Türkan Şoray mıyam, Filiz Akın mıyam hiç bilemedim...






Bu güneşli beyram günüğ yine her yerde açlık var, usulsüz kesilmiş kurban artıklarına bile talep var. Aç kediye çevirdiniz milleti, kasap önünde bekleşen. Kedi yine kasaptan alıyordu eti halkım çamurlar arasından ayıklıyor... Ne mendil aldım ne harçlık, yaşım geçti artık avcumu yalamık!













Her fırsatta D&R'a girerim, yanımdan digital cameramı ve ipodu ayırmam, çantada illa bi kitap, illa koca bi makyaj çantası vardır, her mevsim gözlük takarım, bedava dakikalarımla LadY LiS'in aşk terapistliğini yaparım, çok yerim, çok konuşurum bugün de öyle günlerden biri...






































Kafam karışık, karmaşık duygular içerisindeyim, ben bile adını diyemezken bana neyin var diye sormayan olabilir misin ?

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Gelseydin bize..harçlık..mendil..corap..anane dede vardı..

SEDEN dedi ki...

Tanya yaaa,

bayram bayram gibi değildi kii.. ama sen saklasaydın keşke harçlığıııı:))) anane dedeyi de saklasaydın. :))

zeya dedi ki...

Seden hoşgeldin :)

iyi ki geldin renkli renkli içim açıldı bu bayram sonrası pazartesinde :):)

SEDEN dedi ki...

Zeya,

hoorraaayyy:))) hoşbulduk.

hahah evet bayılıyorum renklere.

çok teşekkür ederim:))