29 Aralık 2008 Pazartesi

PS: SeN BaVuLUnu tOPlarKEn..... #

16 # gün olmuş.....

Günleri saymayacaktım ama yapıyorum. Tıpkı ağlamayacaktım ama ağladım gibi, resimlere bakarken titremeyecek, müzik dinlerken gözlerim dolmayacaktı ama doldu gibi...

- o - o - o - o - o - o - o - o - o - o -

Şimdi yayınlayacağım kayıt +13 olarak düzenlenmiştir:)



Doktor Erol gitti gideli kendimi maniğküğğğğrden uzak tutmaya karar verdim. Malum Doktor Erol burdayken çalı ellerimle yüzünü okşayamayacağım için maniğküüüüğğrrr mesaisi bolcaydı. "Maniğküüüğğğğğrrrden bi müddet uzak durursam en fazla ne olabilir ölçüp bu blogda yazacağım"ı denerken karşıma ne çıktı:))



Bakınız denedim pek de şık oldu. YSL'ye ve sosyeteye teşekkürler=)






















Doğal takılayım derken, insanları da hortlak yüzüme bakmaya mecbur etmişim ki bi de bu geldi. Bu kış severek kullanayım ve renk saçayım diye:))


Frenchlere dikkaaaaaaaaat;)




















Şunlardan bi set almak yada almamak işte bütün mesele buydu! Bi set alırsam aklım çeyiz düzmeye kayar mı? Almasam içimde patlar mı? Bilemedim. Siz görünce kaçırmayın! Retro yeşil helozon bardaklar.




















Ev terliklerim eskiyince müdahele gerekti. Ev terliğinde geldiğimiz son nokta:) Misafirlerimize aynı işkenceyi yapmıyoruz efenim:)






















Doktor Erol'a aldığımız fakat poposunda durmayan jeani belinden büzüp, paçasını da kıvırıp kendime sirseri-it kıyafeti yaptım. 2 gün bu kılıkla dolandım içim huzur doldu. Evi tırmıklicam bulursam sıra babamın eski jeanlerinde... Şiddetle tavsiye ederim!
























Bi adamın benim gibi kontak bi sevgili edinip bunu üzerine bi de askere gitmesinin nelere vesile olduğunu gördükten sonra aşağıdaki resimlerin kısa hikayesini anlatmak isterim... Tanya geleneksel blogger poartysi yapacaktı. Beni de beginner level #1 blogger olarak davet etti. Oların hardcore bloggerlıkları yanında benimki sivrisinek vızıltısını geçmeycekti.. Bile bile gittim:) Hayatımda ilk defa gördüğüm bu insanlarla güldüm, eğlendim, şoklandım, dondum, inanamadım.. Bi kaç saat içinde farklı mutfaklardan farklı yemekler yemek gibiydi hepsi.. TEşeKkürler to you; Tanya&Ersin Hocam (evinizin kapılarını da tıpkı gönüllerinizin kapılarını açtığınız gibi sonuna kadar açtığınız için..), Şebo (raşitik bacaklarına kılım ama gülen tavşi gülüşün için bi de Hasan enişteme ayrıca teşekkürler! Ayyy nası girdim hemen enişte havasına yengemgiller:))), TubikCenk (onları tanısanız isimlerinin neden tek tek söylenemeyeceğini hissederdiniz), Tugbaaa=) (kolunu omzuma atacak kadar samimi olduğu için)ve Aslı (inanılmaz hikayelerini paylaştığın için..)






























































































işte bu da böyle bi blogtuuu...

6 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

raşitik bacak iyi oldu beeeee....
ama tavşan dişlerden bende şikayetçiğim zatiiii...
ofise geldiğimde bir daha tuvalette bulmuyayım seni:)))anladık sevgili askerde...gelir gelir merak etme...
o geceden kaldıysa aklında uygula derim dediklerimi..
ha bir de ne oldu.?başlayacakmısın tütsülenme işine...

Tanya's dedi ki...

Aaaa SED,

O nası resim öle hahayt..en güzeli..level 1 falan değildin..bayağı bir vırıldaşıyordun gördüğüm..

Doktor ERol gelene kadar YSL ile mi idare edeceğiz..hehe..IY kızar sölim de..

SEDEN dedi ki...

:)))

kehkeh keeeeeeh:)

çenem düşük ondandır:)

YSL olsun Este olsun lancomensie bitte klinik nebliyim idare etcez artık:(

ufffffffff IY de bi marka walla...

tubik dedi ki...

Ohooo yapmıcam dediğin daha bi sürü şey yapıcaksın diye öngörüyorum oturduğum yerden ama bilemem tabi. En nihayetinde geçiyor ve gidiyor.

Resmin altına "Flaş flaş! Arabeskin yeni kraliçesi Tubik makyajsız hali ve zambiyalı sevgilisi ile asansörden çıkarken yakalandı!" diye bi not düşsen tam olacakmış. Tam bir şok ifadesi.

Oh,ne iyi ettik de tanıştık!

SEDEN dedi ki...

şebo:)))

tavşan dişlerin harika deli olma ne olursun çok ciddiyim.

yok tütsü hesaplattım bana çok geldi şimdilik raf ömrünü bekliyo.

evet evet hatırlıyorum bişiler..

offf gelsin artık o şimdi asker:)

SEDEN dedi ki...

yaho tubik haksız değilsin:) kesin olucak yani bu bekleşme arifesinde ağlama zırlama her türlü üzüntü verici hareket..

resim şokun başı:) notunu sen düşmüşsün koptum burda:D

iyi ki tanıştık wallaaahuuu;)