10 Aralık 2008 Çarşamba

O şimdi Asker
















Gece saat 01.00 sularında çalan telefon sesi

Böler gecenin büyüsünü,


Günlerdir yanan kalbe su dökercesine,


Ateşleri söndürecektir beyaz karlar


Hani geçen sabah sana rüyamı anlatmıştım


Gözlerimi daha yeni açıyordum


Silerken çapakları...


"Sevgilim" diyordum, "bembeyaz bir yerdeydik seninle"


Bu benim dünyaya saf saf bakan gözlerim


Ve hala 5 yaşındaki çocuktan akıllı olmayan şu aklım


"Uludağ gibiydi aşkım her yer bembeyaz sen ve ben..."


Geceyi delen telefon sesi bize karlı dağlardan haber getirdi


Doktor Erol Kars'a gidiyor hey hat!!!!


Ülkemin öbür ucuna:)


Gülüyorum nedeni açık


Kilometrelerle ayıramazsınız ki


Ancak kalplerimizi sökmeniz lazım


Ruhlarımızdan kazırsanız belki biraz acıtabilirsiniz


Ama biz sevdik ona ne'edersiniz?



Doktor Erol ben seni sevdim seni seven bir kadın var belki soğuk karlarda ısıtamaz soğuyacak ellerini ama sen atsan bile o çıkmayacak kalbinden..


Herşeyi gururdan bir kadın, seni kilometrelerce uzaktan görecek, adını söyleyecek.


Hey gözünü seveyim sen beni ne güçlü buldun da verdin dağıma göre kar!


Kars'a ve beyaza sevgiler..

6 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Sedoscugum,
Cok cabuk gececek bak...Bir bakacaksin gelmis doktorun....sen sabirli ol sadece...
sevgiler sana

Tanya's dedi ki...

Sevgilim sen ve ben..heryer bembeyaz ha..cabuk dönsün doktor Erol Karstan..özleriz biz onu.

SEDEN dedi ki...

Doktor Erol herkese çok selam söyledi. Beni devlete emanet ettiler dedi:( O da beni özler di mi Tanya:(?

SEDEN dedi ki...

Şebooooo:))

ay sen beni bi görsen walla doktordan tam iğne yemişe döndüm:))

kurbik gözler, baymış ve yorgun..

ama aradı bugün kara kuzum:) sonra sevindim gözler kurbikten ışıldaka döndü:))

teşekküer ederim destek kuvvet ekibi:)

Tanya's dedi ki...

Sed,

Özler tabi..özlemez olur mu?

SEDEN dedi ki...

Taynituyniinimini, o zaman bende onu ÖZLERİMMmmmmmmmmm! hoooorrrrraaaaaaaay:)
ay ya..