16 Aralık 2008 Salı

DuMA dUma DUM!

Birkaç gündür çantasında ajandasız gezemeyen biri olup çıktım. Aklımda tutup yer kaybetmektense, bir yerlere yazmak çok iyi geldi... Listeme "Çorap al, kitap, kk.." benzeri şeyler yanına etkilendiklerimi de yazmaya karar verdim. Geldiğim son nokta,

- Papuç atmak istiyorum ve ağlayıp, üzülmekten daha çok rahatlayacağımı düşünüyorum.

- "I hate Kaderin Pençesi, Viva Vecihii!" yazan tshirtler giymek istiyorum.


















- Cebimde herkese söyleycek bir çift sözüm olsun, kendime de fermanım! Laftan anlamıyorum belki yazıdan anlarım.

- Güneşli & soğuk havaları, uzun saçlı kel adamlara benzetiyorum.

















- Şarkıyı hatırlayıp, söyleyeni & sözlerini hatırlayamamaya hayret ediyorum. 3 gün oldu şarkı var gerisi yok! Pes!

- "Nashiyat etmeyin, herkes sonunda bildiğini okuyor & ebesiyle tanışıyor" sloganlarını bekliyorum.

- Metrobüsten hiç binmediğim halde nefret edebiliyorum. Gitmedim ama çevre koşullarımı Afganistan' a eş görüyorum. Yapana değil yaptırana bakacaksın! Ctesi gece Taksim'den dolmuşla öteki yakaya 2 saatte geçilmez! İki yaka da böyle bi araya gelmez!

- "Profesyonel kadın" okulu açılmasını bekliyorum. A'dan Z'ye uzman kadın olmak istiyorum. Dersleri de Eda Taşpınar, Ebru Şallı, Demet Şener versin.

- Manikür ekibi ve Fikirtepe dilberlerini burdan tebrik ediyorum. Az zamanda çok yol aldılar!

- Bizim kızlara (LaDY Lis, Brigit, Böcek, Sarı Kafa, La La, Hostes) sabır ve şans hapı icat edilmesini talep ediyorum.

- Ajandayla beraber infilak etmeden bu bahse burda bi son vermek istiyorum.


Sanırım kızgınım bu ara biraz, üzgün de olabilirim fakat hiçbiri olabilmeyi isterdim. Ağlasam içimdekileri dökecek kadar ağlayamam... "Bi yaşıma daha girdim" der ananem, çok üzüldüğün & çok kızdığın bi gün ağlayarak bile üzüntünü gösteremeyeceğini öğrendim. Belki de en çok üzülmek bu üzülmek susup, yok olmak..

Ajda Pekkan çalsın hadi! "Güçlendim, herşey bambaşka olacaaaaaaaaaaaaaaaak...."










































6 yorum:

Adsız dedi ki...

Nashiyat etmeyin, herkes sonunda bildiğini okuyor & ebesiyle tanışıyor****heyyüğ beyendim aLıoRumm:))vecihi tişörtLeRi basma işine giriorumm:)uzman kadın oLamıcem ders çalışmayı sefmıorum:))

SEDEN dedi ki...

Olm:)) işine geleni nası buldun aradan:))) gör tanış o zaman:))))

vecihiiiii hemen başlayalım:)

ders çalışılmıyo zaten herşey pratik. bak işte burdan anlaşıldı şart senin o okula gitmen misal akıllı kadın hiç ders yapmaz o zaten akıllıdır çalışmadan başarır:)))) kikikikik

mermaid dedi ki...

"Metrobüsten hiç binmediğim halde nefret edebiliyorum. Gitmedim ama çevre koşullarımı Afganistan' a eş görüyorum. "
ben de bunu beğendim alıyorum:)
superella

Tanya's dedi ki...

Metrobüse hayır...

Şarkıların devamı gelecek merak etme..az zaman ver şarkılara..

Ağlamak istersen kırmızı koltuğa gel..aklında olsun..ebeni görmeden..

SEDEN dedi ki...

çok naziksiniz Mermaid:))))

severek veriyorum bende o cümleyi güle güle kullanın:))

metrobüs tü kaka:)))

sevgiler & thanks tabikiiiii.

SEDEN dedi ki...

Tanya kafa:)

metrobüs neymiş yaaaaa:))))

şarkılar gelene kadar belli ki ben albüm yapıcam hit şarkım da "o şimdi asker" olucak keh keh keh keh keh keh

Ebemi cidden tanımak istemem:)

Kırmızı koltuğa yorgan yastık koyucam:) yakındır:)